وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لایپزیک بدون دو مهره اصلی‌اش مقابل بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لایپزیش در شرایطی به مونیخ خواهد رفت که دو مهره اصلی‌اش را در اختیار ندارد.  

لایپزیش شگفتی ساز که با گذشت پانزده هفته از دور رفت فصل جاری بوندسلیگا تنها یک بار متحمل شکست شده و پا به پای بایرن مونیخ برای صدرنشینی در این لیگ رقابت می‌کند، چهارشنبه در شرایطی میهمان باواریایی‌ها خواهد بود که احتمالا نبی کیتا و مارسل هالستنبرگ را در اختیار ندارد.

به گزارش Goal، رالف هازن هوتل در مصاف اخیر تیمش مقابل هرتابرلین این دو بازیکن را خیلی زود از زمین بیرون کشید. رالف رانگنیک ،مدیر ورزشی باشگاه لایپزیک، در این باره گفت:

“هر دو بازیکن از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده‌اند اما در مورد هالستنبرگ وضعیت وخیم‌تر است چرا که معاینات دقیق‌تر نشان دادند او دچار خونریزی هم شده است. تیم پزشکی ما در حال حاضر تمام تلاش خود را برای معالجه این دو بازیکن به کار بسته‌اند اما متاسفانه فرصت زیادی نداریم و بعید به نظر می‌رسد تا چهارشنبه بهبودی خاصی روی دهد. 

گفتنی است لایپزیک فعلا فقط ویلی اوربان، بنو اشمیتس و برناردو را در خط دفاعی در اختیار دارد که نفر سوم اولین باری است در ترکیب قرار می‌گیرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد