وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: نگران وضعیت مذاکرات تمدید نیستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ مدعی شد که نگران عدم پیشرفت مذاکرات تمدید قراردادش نیست و تمرکزش تنها و تنها روی فوتبال است. 

 
قرارداد هافبک هلندی در پایان فصل با بایرن به پایان می‌رسد و دو طرف از توافق برای تمدید قرارداد مطمئن هستند. روبن تایید کرد که پدرش که مدیر برنامه‌های او نیز هست، هنوز با رومینیگه برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده است. 

او گفت:" نه هنوز مذاکره ای صورت نگرفته است. فعلا خبری نیست و من تمرکزم بر فوتبال است. بعضی می‌گویند که من اینطور می‌گویم زیرا می‌خواهم دیپلماتیک برخورد کنم ولی راستش را بخواهید اگر خبری بود به شما می‌گفتم ولی تمرکز من روی فوتبالم و همینطور حفظ سلامتی ام است. به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. هنوز قرارداد دارم و این قرارداد در پایان زمستان تمام نمی‌شود. همه چیز درست خواهد شد."
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
vahiiid دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 14:57

ولی ما نگرانیم زودترتمدید کن پسرخوب

محمد دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 15:20

امیدوارم بعد از خبر بردن لایپیزیگ دومین خبری مهمی که میخونم درباره تمدید قرارداد روبن باشه

hosein002 دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 15:25

من همین الان هم برد لایپزیک و هم تمدید روبن رو خبر میدم
وضعیت تیم خوبه
من فقط ucl نگرانم که اونم احتمال خیلی خیلی زیاد مال خودمونه

جواد دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 17:32

کروس و شواین و اینا که رفتن همش همینو میگفتن
پس بهتره یکم بجنبی تمدید کنی

علی بایرنی دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 19:04

یعنی ی زمانی میرسه دوباره یکی مثل روبن به ترکیبمون اضافه بشه البته بعد از خداحافظی روبن

hosein002 دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 21:18

منکه فکرنکنم مثل روبن باشه
بایرن هم که اصلا خرید بازیکن اساسی نداره مثل تیم های ثروتمند دیگه
فقط مهره های خوب رو میدن بره
بایرن نصف یونایتد پول نداره؟
حداقل نصف اونا یا تیم های بزرگ دیگه خرید کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد