وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش تند پدر آلابا به منتقدان فرزندش

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پدر آلابا به انتقادات رسانه‌های اتریشی در قبال فرزندش واکنش نشان داد.  

داوید آلابا که نزد هواداران فوتبال در اتریش همواره یکی از محبوب‌ترین‌ها بوده است، از زمانی که تیم ملی این کشور با ناکامی از تورنمنت یورو 2016 کنار رفت، از سوی افکار عمومی شرایط کاملا متفاوت و دشواری را تجربه می‌کند.

به گزارش abendzeitung.de، این مدافع 24 ساله از جولای امسال تا امروز مدام زیر تیغ تیز انتقادات کارشناسان فوتبال و رسانه‌های اتریشی قرار دارد. روز گذشته بالاخره پدرش جرج آلابا به واکنش وادار شد و در همین رابطه به Sportmagazin گفت:

“طبعا از رفتاری که با داوید می‌شود خیلی ناراحتیم. مادامیکه انتقادها اصولی و بی‌غرضانه باشد مشکلی نیست اما یک نفر مثل هانس کرانکل کیست که ادعا می‌کند داوید در بایرن مونیخ هیچ نقشی ایفا نمی‌کند؟ آنها حتی از دست بایرن خشمگین هستند. مثلا انتقاد die Kronen-Zeitung را اصلا نمی‌فهمم که می‌گویند تقصیر بایرن است که آلابا در تیم ملی نمی‌درخشد.
 

جرج آلابا افزود:

“من صادقانه اذعان می‌کنم یورو برای اتریش خیلی بد سپری شد اما چرا تا شش ماه بعد باید هنوز صحبت از آن تورنمنت باشد و روزنامه‌ها در موردش بنویسند؟ حتی در آلمان هم بیش از حد در مورد دستاورد تیم ملی ما حرف زدند و این اصلا خوب نیست.
 

گفتنی است تیم ملی اتریش که در جام ملت‌های اروپا 2016 با مجارستان و پرتغال و ایسلند هم گروه بود، در مرحله گروهی حذف شده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد