وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر دارمشتات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امشب در هفته پانزدهم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال دارمشتات گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

بازی سختی بود، دارمشتات خیلی خوب دفاع می‌کرد و ما هم نیمه اول سرعتی که باید را در زمین نداشتیم، اما نیمه دوم شرایط بهتر شد. در نهایت از هر چیزی مهمتر بردن مسابقه و اول ماندن است، به همین دلیل الان احساس رضایت دارم، اگر چه که مسلما می‌توانیم بهتر و سریع‌تر بازی کنیم. چهارشنبه مقابل لایپزیش بهترین عملکردمان را به نمایش خواهیم گذاشت و برای کسب سه امتیاز مبارزه خواهیم کرد.

 

مانوئل نویر:

ما سه امتیاز بسیار مهم را به دست آوردیم و طبیعتا بار سنگینی از روی دوشمان برداشته شد. نمایشی که در نیمه نخست ارائه کردیم، در حد و اندازه‌های بایرن مونیخ نبود. نه اثری از بازی سرعتی دیده می‌شد و نه پاس‌هایمان دقت لازم را داشتند. 

متس هوملس:

بازی کردن برابر حریفی جنگنده و دفاعی اصلا آسان نیست. این راه و روش دارمشتات است و من هرگز ندیدم تیمی در اینجا با فوتبالی جادویی و زیبا برنده شود. در این زمین باید سخت کار کنید و بجنگید. در این دیدار کیفیت فردی بازیکنان نتیجه بازی را رقم زد.

هوملس همچنین در مورد خریدهای جدید بایرن مونیخ سباستین رودی و نیکلاس سوله گفت:

هر دوی آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند من این را از تیم ملی می دانم. سوله را دو بار در تیم ملی دیدم او یک استعداد بزرگ داخلی با پتانسیلی عظیم می باشد. 

 

رامون برندروت (سرمربی دارمشتات):

امروز حسابی آبروداری کردیم و هر چه در توان داشتیم گذاشتیم. هدف‌مان این بود طوری بازی کنیم که هوادارانمان بتوانند احساس افتخار کنند، و موفق به تحقق آن هم شدیم. اما به هر حال مربی که باشی مسلما خواسته‌ات کسب امتیاز است. درست است که تیم ما کار را برای بایرن واقعا سخت کرده بود اما آنها هر چه باشد در تمام نقاط زمین بهترین بازیکنان را در اختیار دارند و گل رویایی و بی‌نظیری که به ثمر رساندند کمر ما را شکست. حالا شرایط برای‌مان دشوارتر هم خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 15:18

به امیدله کردن لابپیزیگ دربازی روزچهارشنبه به همراه بازی درخشان تمام بازیکنان درضمن امیدوارم لوا دراین بازی گل بزند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد