وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دارمشتات - بایرن مونیخ؛ باواریاییها در انتظار یک پیروزی آسان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هفته 15 ام بوندسلیگای آلمان امروز با دو بازی به پایان خواهد رسید.  

 

در یکی از این مسابقات، دارمشتات از ساعت 18 به وقت ایران، در ورزشگاه بولنفالتور از بایرن مونیخ پذیرایی خواهد کرد.

 

بایرن مونیخ

آر بی لایپزیک پس از آنکه هفته گذشته بالاخره اولین باختنش در این فصل را مقابل اینگول اشتات تجربه کرد، دیروز دوباره با پیروزی مقابل هرتابرلین، روی نوار برد بازگشت تا رقابت در صدر جدول لیگ آلمان همچنان مهیج دنبال شود. اکنون لایپزیک شگفتی ساز با کسب 36 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به بایرن، در صدر جدول بوندس لیگا است و باواریایی ها با 3 امتیاز کمتر، آنها را تعقیب می کنند و به برد خارج از خانه مقابل دارمشتات، نیاز دارند.

بایرن طی 6 بازی گذشته اش، 4 برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده است. آنها سه بازی اخیر خود برابر وولفسبورگ، ماینتس و لورکوزن را پیروز شده اند و تنها باخت شان به دیدار هفته 11 در وست فالن مقابل بروسیا دورتموند باز می گردد.

روبرت لواندوفسکی با 11 گل زده بهترین گلزن حال حاضر شاگردان آنچلوتی در بوندس لیگا است و آرین روبن و یاشوا کیمیش با 5 و 4 گل، در رده های بعدی قرار دارند. بهترین پاسورهای بایرن هم ریبری و مولر با 5 پاس گل هستند. بهترین بازیکنان بایرن از حیث ریتینگ تا به اینجای بوندس لیگا، تیاگو آلکانتارا و روبرت لواندوفسکی هستند.

بایرن مونیخ برای مسابقه امروز به غیر از کینگزلی کومان، یولیان گرین و ژروم بواتنگ، که مصدومان بلند مدت تیم به شمار می روند، مصدوم یا محروم دیگری ندارد.

 

دارمشتات

سران دارمشتات دو هفته قبل و پس از کسب نتایج ضعیف، نوربرت مایر و هولگر فاخ، مدیر ورزشی تیم، را برکنار کرده و رومن برن دروث را به عنوان مربی موقت خود برگزیدند.

دارمشتاتی ها پس از گذشت 14 هفته از لیگ، با کسب تنها 2 برد و 2 تساوی، 8 امتیاز اندوخته و قعرنشین جدول بوندس لیگا هستند. آنها در مقابل 11 گلی که زده اند، 27 گل دریافت کرده اند و با واگذاری هر شش بازی اخیرشان مقابل حریفان، در وضعیت بسیار بحرانی به سر می برند. فرایبورگ، هامبورگ، شالکه، اینگول اشتات، لورکوزن و لایپزیک طی هفته های گذشته توانسته اند همه دارمشتات را شکست دهند.

بهترین بازیکنان تیم بحران زده دارمشتات، آنتونیو میرکو کولاک و ساندرو سیریگو هستند که به ترتیب 3 و 2 گل به ثمر رسانده اند. آنها از حضور پلاته، هون، بن هاتیرا و اولینیک هم به دلیل مصدومیت محروم خواهند بود.

 

وبسایت هواسکورد پیش بینی کرده دو تیم با ترکیب های احتمالی زیر به میدان روند که براساس اخبار اخیر منتشره، حضور ژروم بواتنگ هم در این مسابقه منتفی خواهد بود:

 

دارمشتات تمام 8 امتیاز اندک کسب شده اش در این فصل را در خانه کسب کرده و با برگشتن بازیکنان با تجربه ای چون پیتر نیمار به ترکیب تیم، شاید بتواند در ادامه فصل تا حدی جبران مافات کند، ولی امتیاز گرفتن از بایرن مونیخ کارلو آنچلوتی تقریبا به مثابه ماموریتی غیر ممکن برای تیم شهر 155 هزار نفری دارمشتات واقع در جنوب کلان شهر فرانکفورت خواهد بود.

بایرن مونیخ گویا کم کم ریتم مناسب خود در نتیجه گیری را پیدا کرده و پس از سه پیروزی متوالی اخیر، انتظار از دست دادن امتیاز را نخواهد داشت و انتظار می رود بتواند میزبانش را به راحتی شکست دهد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 11:29

بایرن بایک بازی زیبا وچشم نواز دارمشتات راشکست خواهد فقط امیدوارم گل های زیادی بزنیم که تفاضل گلمون رابالا ببریم

hosein002 یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 11:53

تفاضل گلمون خوبه
لوا باید خودشو به اقای گلی نزدیک کنه.
من میدونم لوا درادامه فصل خیلی بهتر میشه
همینطور مولر

امیر یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 13:24

دوستی پرسیده بودن رافینیا از چه کسانی بهتره.. در جواب به ایشون
به نظر بنده (نظر شخصی بنده ..) از روبرتو کارواخال دنیلو واران خیلی بهتره.. متاسفانه توجه کمی به این شخص شده.. کافی بود بازی اتلتیکو-بایرن مشاهده میکردید اونوقت به نظر من میرسیدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد