وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا: سال اول حضور در بایرن مونیخ بدترین دوران زندگی‌ام بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع اتریشی بایرن احتمال می‌دهد این تیم آخرین ایستگاه بازیگری‌اش در میادین فوتبال باشد.  

داوید آلابا که از سال 2008 تا کنون پیراهن بایرن مونیخ را بر تن می‌کند پستی و بلندی زیادی را تجربه کرده است. خبرنگار Bild Zeitung به این مناسبت که مدام گمانه‌زنی‌هایی راجع به تمایل باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب این مدافع 24 ساله منتشر می‌شود به سراغ او رفت تا نظرش را در این باره جویا شود.

به گزارش abendzeitung.de، این ملی‌پوش اتریشی با تاکید بر اینکه قراردادش با بایرن مونیخ تا سال 2021 اعتبار دارد، گفت:

“از بودن در اینجا احساس بسیار بسیار خوبی دارم. هر کدام از ما در تصوراتمان مایلیم تا آخر دوران بازیگری خود در بایرن بمانیم، چرا که بایرن باشگاه خاصی است. البته من آدمی نیستم که از الان برای آینده دور برنامه تعیین‌شده دقیقی داشته باشم. 

او در پاسخ به این سوال که آیا روزهای تلخی را نیز در این باشگاه تجربه کرده یا خیر، اذعان کرد:

“مارس 2010 که بازیکن خیلی جوانی بودم بدترین دوران زندگی‌ام رقم خورد. من در دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت دو اشتباه مرتکب شدم که پس از آن تا مدت‌ها نمی‌توانستم بار دیگر با آرامش روی پای خودم بایستم. آن دوران برایم خیلی دیر گذشت و بعد برای شش ماه با انتقالی قرضی به هوفنهایم رفتم. حضور در هوفنهایم کمکم کرد تا دوباره اعتماد به نفسم را به دست آورم. 

گفتنی است آلابا پرورش یافته آکادمی آستریا وین اتریش است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد