وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مسئولان و بازیکنان بایرن مونیخ نسبت به قرعه خود در لیگ قهرمانان واکنش نشان دادند. 

 

 

کارلو آنچلوتی:

دو بازی جذاب و سخت را شاهد خواهیم بود؛ اما خوشبینم. به تیمم اعتماد دارم و می توانیم به یک چهارم نهایی برسیم. مطمئنا سخت خواهد بود ولی اطمینان دارم می توانیم آرسنال را حذف کنیم. باید در بازی رفت کار را تمام کنیم تا با حاشیه امنیت خوبی به بازی برگشت در لندن برسیم. آرسنال در حال حاضر تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و مربی درجه یکی مثل ونگر دارد. آنها در این فصل تنها یک بار در لیگ برتر باخته اند و شرایطشان بسیار مطلوب است. این نشان می دهد که بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

 

فیلیپ لام:

بازی با آرسنال یعنی داشتن قرعه‌ای سخت به اضافه این که تیمی بسیار خوب و قدرتمند نیز در اختیار دارد. از این که با هم‌تیمی‌های سابقم در تیم آلمان از طریق بازی با آرسنال روبه‌رو می‌شوم، خوشحالم.

 

مانوئل نویر:

تقابل با آرسنال یک دیدار سخت و دشوار برای ما خواهد بود. تیم آرسنال از سال گذشته بهتر شده است و تقابل با آن ها سخت است. ما تجربه های زیادی دربرابر آرسنال داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به مرحله ی بعدی صعود کنیم. بسیار خوش حالم که دوباره به مصاف مسعود اوزیل و یارانش می روم.

 

توماس مولر:

جای تردید نیست که بازی با آرسنال باعث ایجاد وظیفه‌ سنگینی برای ما می‌شود.در این نبرد 2 تیم قدرتمند اروپا برابر هم می‌ایستند.اما مطمئن باشید در پایان این بایرن است که به دور بعد خواهد رسید. در حاشیه بگویم از رویارویی با اوزیل هم خوشحال می‌شوم.

 

متس هوملس:

در گذشته زمانی که بازیکن بورسیادورتموند بودم، چند مرتبه مقابل آرسنال به میدان رفته‌ام. پس خوب این حریف را می‌شناسم.به هرحال خوشحالم دو دیدار هیجان‌انگیز را در پیش داریم و باید بگویم که این یک قرعه‌ خیلی جذاب است. بیش از هرچیزی از این که دوستانم در تیم ملی یعنی اوزیل و موصطفی را از این طریق می‌بینم، خوشحال خواهم شد.همینطور دیداری هم با پر مرته‌ساکر خواهم داشت.

 

جروم بواتنگ:

آرسنال حریفی بسیار خوب و محترم است.ما با آن دو بازی بسیار پر افت و خیز را در پیش خواهیم داشت.از قبل تجربیاتی از دیدارهای قبلی با آرسنال داشته‌ایم. به نظرم این دستاوردها مثبت هستند.

 

داوید آلابا:

حالا دیگر همه فوتبال دوستان نتیجه قرعه‌کشی را می‌دانند. آنها خبر دارند که ما یک بار دیگر با آرسنال مواجه می‌شویم. البته تا آن زمان نمی‌توانم منتظر بمانم.

 

کارل هاینس رومنیگه:

در واقع با روبه‌رو شدن برابر آرسنال مقابل حریفی قرارمی‌گیریم که از آن تجربه بازی زیادی داریم. البته تردیدی نیست که آرسنال تیمی خوب است که برای ما کار را سخت خواهد کرد. باید به همین خاطر خوب و با تمرکز بازی کنیم تا به هدف‌‌مان یعنی یک چهارم نهایی برسیم.

 

آندریاس یونگ (نماینده باشگاه بایرن مونیخ):

طی سه سال اخیر به دفعات با آرسنال رو به رو شدیم و از همین رو دیگر با این تیم غریبه نیستیم. طبیعتا قرعه سختی است اما برای قهرمانی در اروپا باید از سد تیم های بزرگی همچون آرسنال گذشت.

 

دیوید مایلز (نماینده باشگاه آرسنال):

برای هفدهمین فصل پیاپی به دور حذفی رسیدیم که این ارزش های آرسن ونگر و تیم هایی که در این سال ها داشته ایم را نشان می دهد. هواداران فکر می کنند که قرعه دشوار دیگری داریم اما شانس خود را خواهیم داشت تا آن ها را شکست دهیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
monchen دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 18:20

100%بردیم
با 4-2-3-1هر تیمی رو لهه میکنیم ولی ای کاش مارتینز رو هافبگ دفاعی میگذاشت

محمد رضا دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 18:45

من نگران لورکوزنم که با اتلتیکو افتاده !‌ فک کنم با هفت هشتا گل ببازه !‌
آبروی تیمای آلمانی رو نبره صلوات !‌

محمد رضا دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 18:56

من خودم ترجیح میدم با ترکیب 3 4 3 یا همون 3 6 1 بازی کنه بایرن !‌ همون ترکیب کونته !‌
دفاعهای فوق العاده ای داره بایرن ! سه تایی میتونن بهتر از پنج تا بازی کنن !‌
دو تا هافبک خوب تو وسط که بایرن بازم وضعش خوبه !‌ تو این زمینه هافبک هایی که هم بتوونن دفاع کنن هم بازی سازی هم به خط حمله کمک کنن مث رناتو سانچز آلونسو و حتی ویدال هم میتونه عالی باشه و همین طور تیاگو تو این ترکیب !‌
دو تا هافبک چپ و راست کیمیش و آلابا !‌ که میتونن دفاع کنن هم بازی سازی و هم تو خط حمله کمک های فوقالعاده ای انجام بدن !‌ احساس میکنم این دو تا اعجوبه تو این پست میتونن بهتر از استعداد هاشون استفاده کنن‌!‌اگه بازی های چلسی رو ببینین دو تا هافبک کنار موقعی که حریف پر تعداد حمله میکنه خودشون رو با خط دفاع سریع وفق میدن و یه دفاع پنج تایی میسازن !‌ مخصوصا اگه بازی موزس رو ببینین !‌هم گل میزنه هم بازی ساز هست و هم فوقالعاده دفاع میکنه‌!‌
و دو تا هافبک هجومی!‌دیگه بایرن تو این زمینه اصن کم نداره‌!‌
و یه مهاجم مث لوا !‌
بایرن با این ترکیب میترکونه !‌
اما 4 2 3 1 هم عالیه !‌مخصوصا برا مولر !‌

vahiiid چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 01:35

بایدباتمام قدرت بازی کنیم خیلی خیلی بهتراز بازی برگشت با اتلتیکو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد