وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید؛ تشریفاتی و شاید جذاب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هفته ششم و آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا این هفته انجام خواهد شد. 

 

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، فردا (سه شنبه) از ساعت 23:15 دقیقه به وقت ایران، تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در آلیانتس آره نای شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.

 

بایرن مونیخ

باواریایی ها بعد از اتمام کار با پپ گواردیولا و شروع کار با مرد ایتالیایی، فصل را خیلی خوب شروع کردند، ولی رفته رفته نتایج سینوسی آنها شروع شد و در کنار باخت به اتلتیکو مادرید و روستوف در لیگ قهرمانان، در بوندس لیگا هم برخلاف سال های گذشته مطمئن عمل نکرده اند و با تساوی برابر هوفنهایم و فرانکفورت  و شکست خارج از خانه مقابل دورتموند، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفتند. با این حال، آنچلوتی توانسته با پیروزی های هفته های اخیرش برابر لورکوزن و ماینتس، تا حدی فشار انتقادات را کم کند، ولی همگان منتظرند ببینند بایرن در دیدارهای حساس و برابر تیم های بزرگ چطور عمل می کند.

 

اتلتیکو مادرید

شاگردان دیگو سیمئونه این فصل نتوانسته اند همانند فصول گذشته پا به پای غول های اسپانیایی بربیایند و با تحمل 3 شکست از 14 بازی و کسب تنها 25 امتیاز، بعد از سویا در رده چهارم رقابت های لالیگا جای گرفته اند. آنها این هفته برابر تیم دوم شهر بارسلونا یعنی اسپانیول بدون گل متوقف شدند و دو هفته پیش در سنگین ترین باخت چند سال اخیرشان، با 3 گل در خانه از رقیب همشهری شکست خوردند. باخت های هفته 11 برابر اوساسونا و هفته 9 مقابل سویا، از دیگر نتایج ضعیف روخی بلانکوس در این فصل بوده است. با این حال، اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان، عملکردی 100 درصدی داشته و همه بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذشته و طی 5 هفته مرحله گروهی تنها یک گل از روستوف و سردار آزمون دریافت کرده و صعود خود را خیلی زود مسجل کرده است.

 

بایرن مونیخ - اتلتیکو مادرید

دو تیم در بازی رفت این فصل حدود دو ماه گذشته در 7 مهر به مصاف هم رفته بودند که در نهایت میزبان موفق شد با تک گل دقیقه 35 یانیک کاراسکو به برتری برسد. در آن دیدار، وینگر جوان اتلتیکو با سرعت و قدرت حمل توپ بالایش در پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که توپ برخورد به تیرک وارد دروازه بایرن شد. تیم اسپانیایی فرصت داشت در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی هم به گل برسد که آنتوان گریزمان نتوانست دروازه مانوئل نویر را بگشاید.

دو تیم سال گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت ها هم برابر هم قرار گرفته بودند که در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد پس از برد یک بر صفر در خانه و باخت 1 به 2 در آلیانتس آره نا، با قانون گل زده در خانه حریف، به فینال رقابت ها صعود کند.

اکنون دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم بازی ها معین شده و اتلتیکو مادرید با توجه به کسب 15 امتیاز از 5 بازی، صدرنشینی خود را مسجل کرده است. نتیجه بازی تاثیری در جدول نخواهد داشت و بازی تماما تشریفاتی خواهد بود. براین اساس، انتظار می رود ترکیب های احتمالی ذیل، فردا بازی را آغاز کنند:

 

وضعیت مصدومان و محرومان

کینگزلی کومان و یولیان گرین، مصدومان طولانی مدت آلمانی ها به شمار می روند و در سوی دیگر میدان، آلسیو چرچی در کنار آگوستو فرناندز، غایب خواهند بود در شرایطی که حضور فرناندو تورس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با مد نظر قرار دادن این نکته که صعود اتلتیکو به عنوان صدرنشین قطعی شده و بایرن نمی تواند تغییری در آن ایجاد کند، حتی انتظار می رود آنچلوتی با چند تغییر نسبت به دیدار های گذشته، به میدان بیاید. کاپیتان فیلیپ لام و ژروم بواتنگ هر کدام یک کارت زرد در کارنامه دارند و پیش بینی می شود سرمربی کهنه کار بایرن، برای حفظ آنها در مرحله بعدی رقابت ها، از کیمیش و خاوی مارتینز بهره برد.

در سوی دیگر میدان هم نتیجه تغییری در شرایط سیمئونه و تیمش نخواهد کرد، ولی آنها مسلما می خواهند با کسب بهترین نتیجه ممکن به کار خود پایان دهند. براین اساس، انتظار می رود فیلیپه لوئیس، که یک کارت زرد قبلا گرفته است، فردا جای خود را به لوکاس هرناندز دهد. شاید حتی خیمنز هم فردا فرصت بازی پیدا کند.

 

اعداد و ارقام و پیش بینی مسابقه

#اتلتیکو مادرید در 3 دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان، پس از کسب تساوی در پایان نیمه اول، در انتها بازی هایش را برده است. آنها همچنین 5 دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان را برده اند. در 5 بازی از 6 مسابقه اخیر روخی بلانکوس ها در لیگ قهرمانان، حداقل 2.5 گل به ثمر رسیده است.

#بایرنی ها در 5 دیدار از 6 بازی اخیرشان در لیگ قهرمانان، حداقل 2 گل به ثمر رسانده اند. همچنین در 5 دیدار از 6 مسابقه اخیر بایرن در لیگ قهرمانان، حداقل 2.5 گل رد و بدل شده است.

اتلتیکو مادرید فاصله ای 6 امتیازی با قهرمان بوندس لیگا و 5 دوره لیگ قهرمانان اروپا ایجاد کرده و صدرنشینی اش در گروه چهارم بازی ها را هم مسجل نموده است، ولی مسلما مرد آرژانتینی و خوش فکر نیمکت تیم مادریدی انتظار عملکرد همیشگی شاگردانش را خواهد داشت. از سوی دیگر، بایرن که طی ماه های گذشته متزلزل نشان داده است، می تواند برای بهتر کردن شرایط و ارتقای روحیه، به دنبال برد در این مسابقه باشد.

با این حال، خط دفاعی اتلتیکو مادرید همیشه موفق بوده و آنها توانسته اند در 80 درصد بازی های این فصل شان در لیگ قهرمانان، کلین شیت کنند. برهمین اساس، انتظار می رود بازی با تساوی و شاید هم بدون گل، به اتمام برسد.

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 13:28

بایرن پیروز میدان است فقط بازیکنان بایدازاشتباهات فردیشون کم کنند

رضا المانی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 21:28

زنده باد بایرن کبیر به امید برد بهترین تیم تاریخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد