وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: اتلتیکو مادرید یکی از بهترین تیم‌های اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اتلتیکو مادرید شرکت کرد.  

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ که تیمش فرداشب در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیداری تشریفاتی به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش sport1، آنچلوتی درباره بازی فردا و حریف گفت:

“اتلتیکو مادرید یکی از بهترین تیم‌های اروپاست. قدرت اتلتیکو به این است که یک تیم هستند. کارهای تیمی فوق العاده‌ای دارند و به خوبی از یکدیگر حمایت می‌کنند.اما ما می‌خواهیم به روند دو پیروزی پیاپی خود ادامه دهیم. ماینتس و لورکوزن تیم‌های بسیار قدرتمندی بودند و باید مثل آن‌ها، اتلتیکو را نیز شکست دهیم.  در برابر ماینتس فوق العاده بودیم. سریع و دیوانه‌وار بازی کردیم. مایلم تیمم در بازی فردا و در تمامی بازی‌های باقی مانده همین گونه بازی کند.چندین گزینه در اختیار داریم. تیم از کیفیت لازم برای بازی با چندین سیستم برخوردار است. هم 4-3-3 و هم 4-3-2-1 می تواند سیستم تیم باشد. درباره سیستم‌های متفاوت در تمرینات با بازیکنان صحبت نمی‌کنم و و تمرینات را بر مبنای مطالعات طرح‌ریزی می‌کنیم که اصلا چیز جدیدی برای آن‌ها نیست چون همان‌طور که گفتم، تیمی کاملا انعطاف‌پذیر در اختیار دارم.
 

ویدال

“نمی‌دانم ویدال می‌تواند از ابتدا بازی کند یا نه. او خیلی خوب امروز را تمرین کرد. با این حال، مهم است که دقایقی به او بازی برسد.
 

فیلیپ لام مدیرورزشی تیم خواهد شد؟

“این یک تصمیم کاملا شخصی‌ست که خود لام باید بگیرد و خود او خوب می‌داند که همه دوست دارند هم‌چنان به بازی کردن ادامه دهد.
 

بواتنگ

“بواتنگ در این بازی به دلیل مصدومیتش از ناحیه کتف حضور نخواهد داشت.
 

سلطه تیم‌های اسپانیایی بر اروپا

“پاسخ دادن به این سوال دشوار است. اما چیزی که واضح است، کیفیت بالای آن‌ها و از همه مهم‌تر، عملکرد خوبشان در زمان‌های بسیار حساس فصل است. فرم خوب آن‌ها در مقاطع کلیدی فصل. البته این قابل تغییر است. اگرچه معتقدم هر سه تیم اسپانیا تا انتها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان مبارزه خواهند کرد.
 

تیاگو

“او بازیکن بسیار مهمی برای ماست. تیاگو توانایی بازی در چندین نقش را دارد و تنها چند هافبک دیگر چنین قابلیت‌هایی دارند.
 

خط دفاع

“وقتی به آمار نگاه کنیم، گل‌های زیادی دریافت نکرده‌ایم. بایرن هنوز هم بهترین خط دفاع را در بوندس‌لیگا در اختیار دارد. تنها چیزی که باید در آن بهتر شویم، کاهش اشتباهات فردی‌ست که کمی بیش از اندازه مرتکب شده‌ایم.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
Ariya1900 سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 12:54

از همین حالا نترس
اگه راست میگی بازی رو ببر

رضا المانی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 21:30

انجلوتی مربی باهوشیه مثل کچل بی خاصیت نیست فقط نیاز به فرصت داره وقتی دید سیستم 433 تو بایرن جواب نمیده سریع عوضش کرد و اینم بگم برافتخار ترین مربی تاریخ ولی در کل هیچکی یوب هاینکس کبیر نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد