وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سیمئونه: بایرن تیم پیچیده‌ ای است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بایرن مونیخ شرکت کرد.  

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید که تیمش در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان بایرن مونیخ خواهد بود، دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش AS، سیمئونه ابتدا در پاسخ به این سوال که چرا اخیرا تیم‌های آلمانی در مصاف با تیم‌های اسپانیایی شکست می‌خورند، گفت:

“به دردسر افتاده‌اند چون با بهترین‌ها رو به رو شده‌اند. بارسلونا، رئال مادرید و ما.
 

تصور می‌کردید که بازی پایانی شما با بایرن مونیخ تشریفاتی شود؟

“من همواره بهترین‌ها را تصور می‌کنم. حالا نیز برای انجام بهترین بازی به آلمان آمده‌ایم و رده‌بندی گروه بر رویکرد ما تاثیری نخواهد گذاشت. اما واقعیت این است که صعود ما به عنوان صدرنشین را دو برد فوق العاده مهم و البته دشوارمان در هلند و روسیه رقم زد. دیدارهایی که همه فکر می‌کردند به راحتی پیروز خواهیم شد اما دیدید که چقدر بازی‌های دشواری بودند.
 

نام شما بار دیگر پیرامون اینتر شنیده می‌شود. آینده‌تان را چطور می‌بینید؟

“آینده من کاملا شفاف است. هیچ نظری در این باره ندارم.
 

چگونه خود را برای دیداری تشریفاتی آماده می‌کنید؟

“با نهایت هیجان! چون می‌دانیم در حضور چه رقیبی صدرنشین شدیم و به ارزش و اهمیت کارمان آگاهیم. گاهی غرور بسیار مهم‌تر از امتیازات است و احتمالا بازی فردا نیز در همین دسته‌بندی قرار می‌گیرد.
 

گریزمان می گوید بایرن نسبت به گذشته ضعیف‌تر شده است. نظر شما چیست؟

“من معتقدم بایرن تیم پیچیده‌ای است.با پپ جور دیگری بازی می‌کردند و حالا با آنچلوتی با سیستمی دیگر. اهداف نهایی تفاوت‌ها را رقم می‌زند نه سبک بازی.آن‌چه برای بایرن به حساب می‌آید این است که لیگ را بردند یا نه. چمپیونزلیگ را بردند یا نه. جام حذفی را بردند یا نه. اگر بتوانند همه را ببرند یعنی نسبت به گذشته بهتر عمل کرده‌اند.
 

پسر شما می‌گوید پدرم روزی اینتر را هدایت خواهد کرد. تایید می‌کنید؟

“او پسر من است. با او زیاد صحبت می‌کنم. فرزندانم، همسرم، پدرم و همه اطرافیانم می‌دانند که من روزی سرمربی اینتر خواهم شد. این چیز تازه‌ای نیست.
 

اوبلاک

“او سال به سال پیشرفت می‌کند. مهم‌ترین قسمت کارش این بود که جای مویا را در ترکیب تیم بگیرد چون مویا دروازه‌بان فوق العاده‌ای ‌ست. او تلاش کرد و منتظر فرصت ماند و به خوبی از آن استفاده کرد. او خودش را در جایگاه امروزی قرار داد و در حال حاضر یکی از بهترین‌های دنیاست.
 

شرایط بایرن

“بایرن چندان به انتقادات اهمیت نمی‌دهد و نباید هم بدهد. یک تیم در طول فصل شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد. علاوه بر این، آنچلوتی تازه روی کار آمده است. همه او را می‌شناسیم و من هیچ شکی ندارم که بایرن با او برای بهترین‌ها خواهد جنگید.
 

برنامه‌هایتان برای شکست بایرن چیست؟

“ما سال‌هاست که به یک سبک بازی می‌کنیم. فارغ از نام و قدرت حریف. تلاش می‌کنیم تا روند بازی را به سود خود تغییر دهیم. سعی می کنیم ضدحملاتی به حملات پردامنه آن‌ها طرح‌ریزی کنیم. باید جوری بازی را به پیش ببریم که بتوانیم به آن‌ها ضربه بزنیم.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا المانی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 21:33

به شدت از این حروم زاده متنفرم کثافت کاری هاش تو بازی برگشت تو الیانز فصل قبل هرگز یادم نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد