وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: شکست فصل گذشته مقابل اتلتیکو مادرید دردناک بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی معتقد است خیلی تیم‌ها مایلند در جایگاه فعلی بایرن قرار داشته باشند. 

 

تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش بایرن مونیخ که به همراه تیمش فرداشب در دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

به گزارش sport1، تیاگو درباره رویکرد بایرن در دیدار فردا گفت:

“مانند همیشه می‌خواهیم در بالاترین سطح بازی کنیم. تمام بازی‌ها مهم هستند. به خصوص بازی‌های اروپایی. اینجا چمپیونزلیگ است و فردا حریف فوق العاده‌ای را میزبانی خواهیم کرد. بازی خوب در این دیدارها نه تنها شخصیت تیم را نشان می‌دهد که اعتماد به نفس بازیکنان را نیز بالا می‌برد. تغییر سیستم در بازی فردا؟ خب آن‌چه در تمرینات به ما گفته می‌شود همانجا خواهد ماند. تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که تیمی کامل و منعطف در اختیار داریم که می تواند به چندین حالت بازی کند.
 

تیاگو درباره تغییرات آنچلوتی در تیم گفت:

“واضح است که هر مربی تفکرات خاص خود را دارد. ما سه سال متوالی را با پپ گذراندیم و بنابراین مانند ابتدای ورود پپ، به زمان نیاز داریم. چیزی که واضح است، اجبار ما به عادت کردن به ایده‌ها و تفکرات کارلو است. به تدریج پیش می‌رویم. به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌ایم و در بوندس‌لیگا نیز وضعیت بدی نداریم. مطمئنا بسیاری تیم‌ها دوست داشتند جای ما باشند.
 

شکست فصل گذشته مقابل اتلتیکو

“طبیعتا شکست مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی فصل قبل دردناک بود اما آن بازی گذشته و تمرکز تیم روی بازی فرداست.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
Just Bayern سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 14:03

چقدر واسه اون بازی بیرون از زمین حرص خورد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد