وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: مطمئنم بایرن مونیخ قهرمان می‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی سال‌های نه چندان دور بایرن تاکید کرد آخر فصل جاری باز هم بایرن قهرمان بوندسلیگاست.

 

کارلو آنچلوتی و بایرن مونیخ صدر جدول بوندس لیگا را در عین ناباوری به آر بی لایپزیش شگفتی‌ساز واگذار کرده‌اند. نتایج شکننده اخیر باواریایی‌ها در این لیگ و ثبت چهار بازی بدون برد از شش بازی، تردیدها و نگرانی‌هایی را در مورد آینده آنها در فصل جاری ایجاد کرده و انتقاداتی به عملکرد کادر فنی‌شان به دنبال داشته است.

به گزارش Bild، اوتمار هیتسفلد در واکنش به این شرایط به Sky Sport News گفت:

“من مطمئنم که بایرن مونیخ در پایان فصل یک بار دیگر جام قهرمانی بوندس لیگا را مال خود می‌کند. آنها فعلا کمی افت کرده‌اند اما شاید این اوضاع اصلا هم بد نباشد چرا که باعث می‌شود با جدیت تدابیر لازم را برای تغییر و رفع نواقص اتخاذ کنند. همه می‌دانند که بایرن باید وضعیتش را بهبود بخشد و این کار را آنچلوتی با توجه به گزینه‌هایی که در اختیارش قرار دارد انجام خواهد داد. من که فکر نمی‌کنم باخت مقابل دورتموند و از دست رفتن صدر جدول تهدیدی جدی برای باواریایی‌ها باشد. 

گفتنی است بعد از گذشت یازده هفته از فصل جاری بوندس لیگا در حال حاضر آر بی لایپزیش با 27 امتیاز صدرنشین و بایرن با 24 امتیاز دوم است.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
MEHDI ZAHERI چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 11:37


محمد چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 13:06

مطمئن باشید بایرن امسال سه گانه راتصاحب خواهدکرد

روبری چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 16:44

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد