وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلونسو: باید برای مربیگری آماده شوم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک اسپانیایی بایرن به ورود به عرصه مربیگری فکر می‌کند. 

 

ژابی آلونسو که جمعه آتی 35 ساله می‌شود تا پایان فصل جاری با بایرن مونیخ قرارداد دارد. با این حال به نظر نمی‌رسد او قصد آویختن کفش‌هایش را داشته باشد و فعلا مایل است به حضورش در مستطیل سبز ادامه دهد.

به گزارش Goal، این هافبک دفاعی اسپانیایی که با FAZ مصاحبه می‌کرد، گفت:

“من و اف سی بایرن سال آینده در مورد اینکه چگونه به همکاری‌مان ادامه دهیم صحبت خواهیم کرد.
 

او که فوتبال حرفه‌ای‌اش را 1999 با رئال سوسیه‌داد آغاز کرد، راجع به احتمال ورود به دنیای مربیگری هم گفت:

“شاید امتحان کنم؛ چرا که نه. باید برای این مهم آماده باشم اما نه فورا؛ احساس می‌کنم قبلش به زمان احتیاج دارم تا خودم را پیدا کنم. در این باره گفتگوهایی غیررسمی با صاحب نظرانی مثل ژوزه مورینیو، رافائل بنیتز، کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا داشته‌ام. برای من جای بسی خوشوقتی است که می‌توانم با آنها راجع به ایده فوتبال حرف بزنم، شاهد فعالیتشان باشم و ببینم چه فشاری را تحمل می‌کنند. جمع‌بندی‌ام از همه این‌ها این بود که یک فوتبالیست زندگی بسیار آسان‌تری در مقایسه با یک مربی دارد. مربی تصمیمات بیشتری باید بگیرد، تحت فشار خیلی بیشتری قرار دارد و باید یست و پنج بازیکن را رهبری کند. به هر حال من مطمئنم خودم برای آینده‌ام تصمیم صحیحی خواهم گرفت و هر اتفاقی رخ دهد آمادگی آن را خواهم داشت.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد