وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: باجو، دل پیرو و آنری الگوی فوتبالی ام بودند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره لهستانی در مورد الگوهای فوتبالی اش، با یوفا مصاحبه کرده است. 

 

روبرت لواندوفسکی همچنان به درخشش در سطح اول فوتبال دنیا ادامه می دهد و طی سالیان اخیر همواره یکی از بهترین مهاجمان دنیا لقب گرفته است. مهاجم گلزن تیم ملی لهستان و باشگاه بروسیا دورتموند در مصاحبه با یوفا، از اهمیت تمرکز کردن بر کارش گفت:

“صحبت درباره کارِ من بر عهده رسانه هاست! من ترجیح می دهم به خانه بروم و بر روی بازی بعدی تمرکز کنم. تلاش می کنم که خودم را خاموش کنم و به صحبت های کسانی که زیادی حرف می زنند گوش نکنم. خیلی مهم تر است که بر روی تمرینات تمرکز کنم، سخت تمرین داشته باشم و انرژی ام را برای بازی بعدی بگذارم. اینکه چگونه گل بزنم، چگونه بازی را ببریم. من کلا انسان خونسردی هستم. شما همیشه نیاز دارید که به مهارت هایتان اعتقاد داشته باشید. من همیشه می دانم که که موقعیت ها از راه خواهند رسید.
 

الگوی فوتبالی؟

“زمانی که سنم خیلی کم بود، حدود شش تا هشت سال، همیشه بازیِ روبرتو باجو را دنبال می کنم. وقتی بزرگتر شدم، الساندرو دل پیرو جای وی را برایم گرفت. وقتی پخته تر شدم، تیری آنری. حرکاتش، تکنیکش، نحوه ضربه زدنش به توپ. تماشای بازی وی در آن سن، واقعا خیلی خوب بود. من درس های زیادی از آنری گرفتم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد