وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری پیش از مصاف با دورتموند: سعی می‌کنم بر اعصابم مسلط باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک جنگنده بایرن در آستانه دیدار حساس برابر دورتموند تاکید کرد باید بر اعصاب خودش مسلط شود. 

 

فرانک ریبری که از میان بازیکنان بایرن مونیخ به جنگندگی مشهور است و این جنگندگی گاهی از حد معمول فراتر می‌رود و به رفتار خشن و جریمه از سوی داوران منجر می‌شود، در آستانه حساس‌ترین مسابقه هفته یازدهم بوندس لیگا که شنبه شب بین بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد به طور ویژه در معرض توجه قرار گرفته است.

به گزارش Bild، این هافبک 33 ساله در دو بازی آخری که این دو تیم مقابل هم صف‌آرایی کردند حاشیه‌ساز شده بود: یک بار در فینال جام حذفی (می 2016) با دست به صورت گونزالو کاسترو زد و انگشتش در چشمان این بازیکن فرو رفت و بعد از آن در دیدار سوپرجام باشگاه‌های آلمان که قبل از شروع فصل جاری برگزار شد با آرنج به سر فلیکس پاسلاک کوبید؛ دو صحنه‌ای که دورتموندی‌ها عقیده داشتند او باید با کارت قرمز داور جریمه می‌شده است. حال و به مناسبت دیدار آتی دو تیم Tageszeitung با ریبری مصاحبه‌ای انجام داده و از رویکردش پرسید که او پاسخ داد:

“بازی مقابل دورتموند همواره یه بازی احساسی است. اما مشکلی وجود ندارد؛ من می‌دانم که باید در برخی صحنه‌ها خودم را کنترل کنم و بر اعصابم مسلط باشم. مخصوصا که داوران نگاه دقیق‌تری به حرکات من دارند.
 

او راجع به اینکه چه عاملی واکنش‌های عصبی او را موجب می‌شوند هم گفت:

“این یک بازی مهم است؛ شور و هیجان تماشاگران بالاست، فشار زیادی روی خود احساس می‌کنیم زیرا هوادارانمان می‌خواهند بهترین عملکردمان را ببینند. البته قبول دارم که باید سعی کنیم از این فضا چندان متأثر نشویم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 آبان 1395 ساعت 18:35

امیدوارم فردا ریبری بدرخشد وبرای بایرن دربازی فردا بسیار تاثیر بگذارد حیف که در بازی فردا حضور روبن درهاله ای ازابهام است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد