وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: لام برای بایرن مونیخ بهترین مدیر می‌شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اسطوره سابق بایرن معتقد است لام شایستگی حضور در عرصه مدیریتی این باشگاه را دارد.  

فیلیپ لام که گفته می‌شود احتمالا سال 2017 کفش‌هایش را آویزان خواهد کرد از نگاه لوتار ماتئوس شایسته‌ترین بازیکن باواریایی‌ها برای ورود به عرصه‌های مدیریتی است.

به گزارش Goal، کاپیتان بایرن مونیخ در مورد برنامه‌هایش بعد از پایان قراردادش با این تیم اظهارنظری قطعی نکرده است، اما گمانه‌زنی‌های بسیاری حکایت از آن دارد که او به تیم دیگری نخواهد رفت و به کار در مستطیل سبز پایان داده و وارد عرصه مدیریت ورزشی خواهد شد. در همین رابطه لوتار ماتئوس در ستونش در Sport Bild نوشت:

“هیچ بازیکنی را نمی‌شناسم که در طول دوران بازیگری‌اش اینقدر رشد کرده و از همه لحاظ به تکامل و پختگی رسیده باشد. او می‌تواند مناسبت‌ترین بازیکن برای پرش به سکوی مدیریت در دنیای فوتبال باشد. همواره احترام و اعتماد مربیانش را داشت و در شرایط دشوار و متلاطم می‌تونست آرامش خودش را حفظ کند. البته از نظر نمایندگی کردن تیم در مقابل رسانه‌ها و به اصلاح سخنگوی تیم بودن مثل اشتفان افنبرگ و کلاوس اوگن تالر یا خود من نیست اما درون مجموعه تیم روابط عمومی بسیار حساب‌شده و عاقلانه‌ای دارد و چنانچه روزی کاندیدای مدیریت شود به دلیل ارتباط قدیمی و طولانی‌مدتی که با باشگاه بایرن داشته خیلی بهتر از گزینه‌هایی مثل ماتیاس سامر می‌تواند باشد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 22:26

لام بسیار گزینه خوبیست راستی بچه ها برید توسایت ورزش11وبه نویررای بدید خواهشا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد