وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش مولر به انتقاد شدید گاسپرونی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر توضیحاتی در مورد مصاحبه خود پس از بازی سن مارینو می دهد، او از واکنش گاسپرونی متعجب است و باور دارد حرف او درست بازگو نشده است. 

 

به نقل از sport1، پس از بازی برابر سن مارینو توماس مولر و همچنین رومنیگه بازی برابر تیم های همچون سن مارینو را غیر ضروری دانسته که این سخن برای  گاسپرونی بسیار سنگین آمد و در مطلبی در فیسبوک به شدیدترین شکل ممکن پاسخ دارد، موضوعی که شاید در صورت اعتبار بیشتر فدراسیون فوتبال سن مارینو، واکنش بیشتری می داشت چرا که او از جملاتی توهین آمیز در برخی موارد استفاده کرده بود که شاید یکی از دلایل آن نشر و معرفیت بیشتر برای نویسنده بود.

مولر پس از تساوی برابر ایتالیا می گوید:

” متعجب شدم چرا که منظور من درست منتقل نشده است، از من چند سوال پرسیده شد که تلاش کردم صادقانه به آن جواب دهم
 “

مولر البته باور دارد نباید شرایط را بدتر کرد (به موضوع بیش از حد پرداخت) وباور دارد صحبت او بد فهمیده شده است

” گاهی نویسنده فقط عنوان مطلب را می خواند و تحت تاثیر قرار می گیرد، دوباره تکرار می کنم نباید حریفی را دست کم گرفت ولی نظر خودم را توضیح دادم
 “

 

” دوست دارم تا جواب(مصاحبه بازی سن مارینو) خود را روشن کنم، من برای حریف همیشه احترام کامل قائل هستم ولی از اینکه صادقانه به سوالی پاسخ دهم شرمنده نیستم، صحبت من در مورد ریسک مصدومیت در بازی سن مارینو بوده است که برخی رسانه ها به شکل دیگری آن را نشان دادند.
 “

البته به طور غیر رسمی صحبت از مراسمی کوچک در بازی برگشت در آلمان است تا موضوع به طور کامل برطرف شود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 21:33

منکه گفتم مولر منظوری نداشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد