وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: برای هر استقبالی از هواداران بروسیا دورتموند آماده هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق دورتموند شنبه شب با پیراهن بایرن در سیگنال ایدونا پارک ظاهر خواهد شد. 

 

متس هوملس که تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست، در آستانه دیدار شنبه دو تیم تاکید کرد آمادگی هر استقبالی از سوی هواداران تیم سابقش را دارد.

به گزارش Goal، در هفته یازدهم بوندس لیگا شنبه از ساعت 21 بروسیا دورتموند در حالی در استادیوم سیگنال ایدونا پارک از باواریایی‌ها پذیرایی می‌کند که مهم‌ترین اتفاق حاشیه‌ای این مسابقه حضور هوملس به عنوان میهمان در این استادیوم است. البته او در ماه آگوست در چارچوب دیدار سوپرجام باشگاه‌های آلمان که بین همین دو تیم برگزار شد به حدی دشنام شنید که کارل هاینس رومنیگه از این اتفاق به عنوان یک فاجعه نام برد. اما خود هوملس عقیده دیگری دارد:

“من مشکلی با این ندارم که مردم نارضایتی خود را ابراز کنند. فوتبال یک چیز احساسی است و اگر روزی جهت این احساسات علیه من باشد هم مشکلی نخواهم داشت.
 

او به Bild گفت:

“بازی بزرگی پیش رو داریم و مشتاقانه منتظر برگزاری آن هستم. مخصوصا با نگاه به جدول متوجه اهمیت این مسابقه می‌شویم چرا که اگر ببازیم، فاصله با رقبا کمتر خواهد شد. من سعی خودم را کرده‌ام تا خیلی سریع در بایرن جا بیفتم؛ فکر می‌کنم هنوز همه چیز عالی و بی‌نقص نیست اما در مجموع راضی‌ام چرا که جایگاه ثابتی به دست آورده‌ام و نقش موثری در ترکیب تیم دارم. البته شاید علت کسب این جایگاه این بود که به عنوان یک چهره تقریبا جدید از زمان ورود دوباره‌ام به مونیخ مدام باید در مصاحبه‌های مختلف شرکت می‌کردم! البته در دورتموند هم وضعیت مشابهی بود و حتی عنوان سخنگوی تیم را به من می‌دادند.
 

گفتنی است هوملس بعد از هشت سال حضور در دورتموند دهم می امسال با قراردادی پنج ساله به بایرن پیوست.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 10:02

آقا از همین الان به صدا سیما پیام بدید که بازی دورتموند و بایرنو نشون بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد