وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نارضایتی رومینگه از بازی مقابل تیم های بی کیفیت اروپایی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس باواریایی ها هم با نظر توماس مولر موافق است.   

کارل هاینس رومینگه از تقویم بازی هایی که در طول یک فصل برنامه ریزی می شود، ناراضی است. وی در گفتگو با Sport Bild از اظهارنظر توماس مولر تقریبا حمایت کرد و گفت:

” حالا باید 40 درصد بیشتر به بازیکنانمان بازی دهیم. ما می توانیم خیلی از بازی ها را لغو کنیم تا از فشار به روی بازیکنان کم شود. ما باید با تیم هایی مثل سن مارینو، کوزوو و جبل الطارق بازی کنیم و این سوال برای من پیش می آید که چرا هیچ شرایطی برای چنین تیم های کوچکی وجود ندارد و مرحله مقدماتی برای آن ها تشکیل نمی شود؟ البته پاسخ روشن است، فیفا و یوفا هم صدا هستند و کمتر به مسائل ورزشی اهمیت می دهند و برگزاری مسابقه با چنین تیم هایی فقط به دلیل اقتصادی و سیاسی است.
 “

فیلیپ لام کاپیتان اسبق مانشافت نظر مخالفی دارد و در این باره می گوید:

” باشگاه ها و تیم های ملی کوچک توجه ویژه ای به بازی برابر تیم های بزرگ دارند. من فکر می کنم که برای سن مارینو، بازی برابر آلمان بزرگترین بازی سال آن ها بود. ورزش برای شاد کردن است، فوتبال برای شاد کردن است و باید به این موضوع توجه ویژه داشت.
 “

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 15:06

درست است که فوتبال مال همه است اما رئیس باشگاه به فکر تیمش هست ومی گوید که ما باید با تیمهای خوبی بازی کنیم که اگر بازیکنانمان مصدوم شدند ارزش داشته باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد