وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

عصبانیت مدیر برمن از شایعات مربوط به گنابری

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه برمن از شایعاتی که راجع به ترانسفر هافبک جوان تیمش به جریان افتاده عصبانی است. 

 

هت تریک سرژ گنابری در بازی جمعه شب تیم ملی آلمان مقابل سن مارینو که در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 برگزار شد کافی بود تا بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده این هافبک آلمانی داغ شود؛ شایعاتی که مسئولان باشگاه وردر برمن را کلافه کرده است.

به گزارش Goal، اخیرا رسانه‌های زیادی از تمایل بایرن مونیخ به جذب این بازیکن خبر می‌دهد. ظاهرا باواریایی‌ها پشت پرده آمدن این بازیکن به آلمان بوده‌اند تا در وقت مقتضی خودشان برای جذب او متنفع شوند. فرانک باومن ،مدیر ورزشی باشگاه برمن، از این بحث‌ها خسته شده و دیگر نمی‌خواهد در این باره بشنود. این مدیر 41 ساله به Spox گفت:

“بیشتر باید این سوال طرح شود که چرا این شایعه باطل نمی‌شود؟ اولین بار موقعی که جلسه معارفه گنابری را برگزار کردیم این حرف‌ها پیش آمده بود اما ما بارها تکذیب کردیم ولی مثل اینکه باید همچنان به تکذیب کردنمان ادامه دهیم. واقعا جای تاسف است چرا که توضیحاتی که تا امروز داده‌ایم به قدر کافی روشن بوده‌اند. 

باومن بعد از ثبت قرارداد این هافبک 21 ساله متولد اشتوتگارت که آگوست امسال از آرسنال به برمن آمد تاکید کرده بود به غیر از این باشگاه آلمانی و همتای لندنی پای هیچ باشگاهی دیگری در تحقق این ترانسفر وسط نبوده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد