وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: نمی توانم بهترین ترکیب را انتخاب کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ اعتراف کرد که نمی تواند بهترین ترکیب بازیکنانی که با آنها کار کرده است را انتخاب کند. 

 
البته کارلتو به تمجید از لوکا مودریچ پرداخت و او را یکی از بهترین بازکنان جهان خواند و اذعان داشت که نمی تواند در بین خیل ستارگانی که سرمربیگری آنها را بر عهده داشته است، برای هر پست تنها یک بازیکن را انتخاب کند. 

آنچلوتی گفت: "من هرگز نمی توانم بهترین ترکیب بازیکنانی که با آنها کار کرده ام را انتخاب کنم. از دورن دروازه آغاز کنیم. امکان انتخاب یک نفر از بین سنگربانانی مثل بوفون، کاسیاس، فان درسار، نویر .... غیر ممکن است و دیگر پست ها هم شرایط همینگونه است. 

اما باید اعتراف کنم که لوکا مودریچ، یکی از بهترین هافبک های حال حاضر فوتبال جهان است که من از دیدن بازی او لذت می برم. او از تکتیک خوب و قدرت بازیخوانی بالایی بهره می برد و شخصت او طی این سالها به خوبی شکل گرفته است. مودریچ دارای شخصیت دلپذیر و مطلوبی است".
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد