وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاسخ ویدال به رومنیگه: من سه شنبه بازی خواهم کرد

آرتورو ویدال نسبت به سلامتی خود بی تفاوت است!  

 

شیلی در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه چند روز پیش برابر کلمبیا به میدان رفت و در این دیدار آرتورو ویدال ستاره بایرن مونیخ با آسیب دیدگی رو به رو شد. به گزارش Sport1، کارل هاینس رومنیگه بعد از اظهار نظر هافبک شیلیایی خود مبنی بر علاقه به بازی روز سه شنبه برابر اوروگوئه، از فدراسیون شیلی درخواست بازی نکردن این بازیکن را کرد.

اکنون ویدال جنگنده بار دیگر علاقه خود برای بازی کردن را ابراز کرد:

” من نمی دانم که وضعیت سلامتی ام چگونه است، این موضوع را دکتر می داند. اما من اهمیتی نمی دهم. من سه شنبه بازی خواهم کرد. من خسته ام اما شرایط خوب است.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد