وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاپلو: آلمان با شانس مقابل ایتالیا در یورو پیروز شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی پیشین ایتالیا در آستانه دیدار دوستانه آلمان مقابل آتزوری اظهار داشت: آلمان با کمی شانس موفق شد ایتالیا در یورو ۲۰۱۶ شکست دهد. 

 

فابیو کاپلو، سرمربی سابق ایتالیا در آستانه بازی دوستانه آتزوری با آلمان درباره این دیدار اظهار داشت که ژرمن‌ها در آخرین بازی خود با شانس ایتالیا را شکست دادند.

کاپلو در مصاحبه با سایت فوتبال ایتالیا گفت: آلمان همیشه حریف سرسختی بوده است زیرا تمام توان خود در هر بازی به کار می‌گیرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی افزود: در این بازی‌های بزرگ حوادث کوچک باعث می‌شوند تمام امور تغییر کند و این امر در یورو 2016 مشخص شد. بعد از آنکه ایتالیا در آن دیدار توپ های زیادی را به طرف دروازه آلمان زد ولی در نهایت پیروزی آلمان با شانس برابر ایتالیا بود.

کاپلو در ادامه عنوان کرد: تاریخ ما ثابت می‌کند که همیشه از لحاظ تاکتیکی موفق بودیم و قادر هستیم نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم و حریف را زیر فشار قرار دهیم. روز سه شنبه آینده می‌تواند بازی بسیار مهمی برای تست ایتالیای جوان باشد. در این بازی ونتورا بسیاری از بازیکنان بزرگ خود را ندارد و این جوانان هستند که در این بازی خود را نشان خواهند داد.

کاپلو در پایان جان لوئیجی بوفون، کاپیتان و دروازه‌بان آتزوری را مستحق کسب جایزه توپ طلا 2016 عنوان کرد و گفت: بوفون مستحق کسب یکبار جایزه توپ طلا در دوران فوتبالی‌اش است. البته بوفون تنها کسی نبود که من اعتقاد دارم شایسته توپ طلا بود بلکه دینو زوف، فرانکو بارزی و پائولو مالدینی نیز شایسته این جایزه بودند.

تیم‌ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف لیختن اشتاین رفته بود که با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 15:55

شما از شانس صحبت نکن.....آلمان قورتتون داد شما شانس اوردی که به پنالتی بردید بازی رو....شانس واسه ایتالیا بوده تا الان ...حالا شانس رو سه شنبه نشونتون میدیم..20180هم میبنیمتون..تموم شد ایتالیا

محمدرضا از 96عاشق المان بایرن تا ابد یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 19:39

مردشور اون ترکیبتو ببرن

مسعودآلمانی-رئالی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 14:03

کاپلو فقط برو بزار باد بیاد.ایتالبا یه موقعیت صددر صد داشت؟اتفاقا ایتالیاشانس آوردکه روپنالتی باخت وگرنه اگرعدالت رعایت میشدآلمان بایدبازی رو2برصفر توی نوددقیقه میبرد

Bayern<3 دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 14:34

واسه اینکه اسمشو تو روزنامه ها بنویسن یه زری زده. ایتالیا کثیف بازی کرد و حقش بود 2-0 ببازه (حداقل)

ADIB دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 20:50

این پدرسگ برا اینکه بگه منم کارشناسم حرف مفت زیاد میزنه طرفدارهای آلمان حرص نخورن, درود بر آلمان بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد