وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: بحث در مورد " ماریوی قدیمی" بی معنی است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه از خود در مقابل انتقادات دفاع کرد. 

 

ماریو گوتزه بحث در مورد " ماریوی قدیمی" را بی معنی می داند و بیشتر به فکر آینده است. به گزارش Bild این بازیکن 24 ساله در مورد این صحبت منتقدین که گوتزه سال های گذشته را با گوتزه کنونی یکسان نمی دانند واکنش نشان می دهد و می گوید:

” من فکر می کنم این موضوع بی معنی مطلق است! هر فوتبالیتی به دنبال پیشرفت است. اینها حقایق هستند، من 60 بازی بین المللی دارم و 6 سال موفق را در بایرن مونیخ و دورتموند داشته ام که 5 عنوان قهرمانی را نیز در پی داشته است.
 “

زننده گل قهرمانی آلمان در فینال جام جهانی ادامه می دهد:

” در مونیخ من چیزهای بسیاری آموختم، با بازیکنان کلاس جهانی بازی کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم، در مونیخ خوشحال بودم و اکنون در دورتموند نیز همچنین خوشحال هستم.
 “

گوتزه در مورد بازگشت دوباره کلوزه به تیم ملی ادامه می دهد:

” او یک الگوی بزرگ برای من است، من از بازی کردن با او لذت برده ام و فکر می کنم او اکنون نقش جدیدی خواهد داشت و ما می توانیم همگی از او روح ورزشی را بیاموزیم.
 “

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد