وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هوفنهایم؛کاردشوارکارلتودربرابرمغزی متفکروشکست ناپذیربه نام ناگلزمن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از هفته دهم رقابت های بوندسلیگای آلمان، دو تیم بایرن مونیخ و هوفنهایم به مصاف هم خواهند رفت. 

 

ورزشگاهتاریخ زمان
آلیانس آرنا، مونیخ15 آبان 139518 به وقت تهران

بررسی وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ: مونیخی ها در 5 دیدار اخیر خود در تمام رقابت ها با اقتدار پیروز شده اند و در بوندس لیگا نیز جایگاه خود را حفظ کردند. این دیدار کمی برای بایرنی ها متفاوت است چراکه هوفنهایم تیمیست با یک مربی نوفکر و بازیکنانی با شوره و انگیزه که نتایج اخیرشان حاکی از قدرت و خطر آنهاست. شاید سرنوشت بایرن برابر هوفنهایم مثل بازی با کلن در هفته ششم شود که 1-1 مساوی شد اما بایرن کارلو پس از آن هفته به ثبات بیشتری خصوصا در خط هجومی خود رسیده است. موتور گلزنی بایرن یعنی لواندوفسکی مجددا گلزنی هایش را آغاز کرده و در 2 بازی قبلش 4 بار دروازه رقبا را باز کرده است. به جز ریبری و مارتینز بقیه بازیکنان در دسترس خواهند بود. صدرنشین بوندس لیگا به دنبال 3 امتیاز بازی می باشد ولی جدال با تیم باانگیزه ناگلزمن راحت نخواهد بود.

هوفنهایم: حتی خوشبین ترین هوادار هوفنهایم نیز انتظار این عملکرد فوق العاده تا هفته نهم را از تیمش نداشت. آنها با بازیکنانی یکدل، متحد و نه چندان سرشناس از 9 بازی شان 4 مساوی و 5 برد را کسب کرده اند و اینکه هیچ باختی نداده اند. قدرت آبی پوشان در 2 هفته اخیر برای همگان اثبات شد چراکه ابتدا لورکوزن پرقدرت را 3 بر صفر در بای آرنا شکست دادند و پس از آن با یک گل تیم سرسخت و چغر هرتابرلین را شکست دادند. هدایت این بازیکنان را مغز متفکر و 29 ساله ای به نام ناگلزمن بر عهده دارد، کسی که حتی با سن و سالش تعجب آنچلوتی را نیز برانگیخت. تیمشان 2-5-3 بازی می کند و در خلق موقعیت و جاگیری مهارت خاصی دارد. آنها تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا حداقل یک امتیاز را از آلیانتس آرنا کسب کنند و به شکست ناپذیری خود ادامه دهند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم

وضعیت غایبان دو تیم

وضعیت دو تیم در جدول

گلزنان برتر دو تیم

دقایق به ثمر رساندن گل های دو تیم

6 تقابل اخیر دو تیم

در 6 بازی اخیر دو تیم، هوفنهایمی ها توفیقی برابر بایرن قدرتمند نداشتند و 5 بار شکست خوردند. دو تیم تا به حال 16 به مصاف هم رفتند که 14 برد سهم بایرن، 4 برد سهم هوفنهایم و 2 بازی نیز مساوی شده است.

 

                                                                             پیش بینی هواسکورد

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا حیدریان شنبه 15 آبان 1395 ساعت 00:14

بایرن مونیخ برنده بازی فرداست براحتی ‌

محمد شنبه 15 آبان 1395 ساعت 07:41

روبن کو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد