وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: مربی هوفنهایم خیلی جوان است این یعنی من پیر شدم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها در رابطه با بازی فردا برابر هوفنهایم صحبت کرده است. 

 

از هفته دهم بوندس لیگا بایرن مونیخ در یک بازی حساس به مصاف تیم همچنان شکست نخورده هوفنهایم خواهد رفت. نبرد تیم های اول و سوم جدول در ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار خواهد شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با هوفنهایم حاضر شد و درباره شرایط بازیکنانش گفت:

“بداشتبور برای بازی فردا آماده نیست، ممکن است که برای هفته  های بعد در تیم دوم به بازی گرفته شود چون که او در آینده ما قرار دارد. ریبری در این هفته با ما تمرین کرد ولی فکر می کنم زود است، او بایدخود را در بازی بعدی آماده کند. به غیر از ریبری و مارتینز بقیه بازیکنان در دسترس خواهند بود.
 

کارلتوی 57 ساله در مورد ناگلزمن مربی شگفتی ساز و تیم هوفنهایم اضافه کرد:

“این بسیار جالب و عجیب است که هوفنهایم مربی اش 29 سال سن دارد و خیلی جوان است، این بدین  معناست که من پیر شدم (با خنده). امیدوارم ناگلزمن در سال های آینده چیزی حدود 10 یا 15 سال بعد بتواند مربی تیم های بزرگی شود. تیم آنها شور و شوق زیادی دارد و متمرکز و با فکر بازی می کند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد