وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر آیندهوون

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سد آیندهوون گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

کارلو آنچلوتی:

بازی در ابتدا دشوار بود اما آرام و به تدریج روی بازی مسلط شدیم و به بازی برگشتیم. در نهایت پیروزی شدیم چیزی که لایق آن بودیم. پس از دریافت گل که آفساید هم بود خیلی مهم بود که اعتماد به نفسمان را از دست ندهیم و در حملات موثر باشیم و از آنطرف ضدحمله نخوریم. برای اینکه موقعیت سازی و تحرک تیم را بالا ببرم کومان و کوستا را وارد میدان کردم و تلاش داشتم که با ورود آنها سانترهای بیشتری ارسال شود. این خیلی خوب و مهم است که به مرحله حذفی رسیدیم، ما دو بازی دیگر در این گروه داریم که می توانیم تیم اول گروهمان شویم.

 

توماس مولر:

آغاز خوبی در بازی داشتیم اما آنها روی یک ضدحمله بعد از کرنر ما به گل رسیدند. در کل فکر می کنم که ما خوب و تهاجمی کار کردیم ولی سرعت گردش توپمان در نیمه اول ضعیف بود. آیندهوون کاملا عقب نشینی کرده بود و ما هم به دنبال روزنه و شکاف برابر آنها بودیم. ما نمی توانیم 100 درصد از این بازی راضی باشیم ولی نتیجه خوبی بود و با یک گل بیشتر پیروز شدیم. می خواستیم بازی را ببریم تا بتوانیم در پایان صدرنشین گروه شویم، ما هنوز هم فرصت به دست آوردن آن را داریم پس روز خوبی بود.

 

آرین روبن:

بازی سختی بود، تیم ما در نیمه اول خیلی آرام و فاقد عقیده و نگرش خوبی بود؛ قطعا کار خودمان را نکردیم و ما باید عملکرد خیلی بهتری از خود به اجرا می گذاشتیم. بازی خوبی برای ما نبود، باید از این بازی درس بگیریم چراکه هنوز آن لغزش و اشتباهات را داشتیم و باید آنها را از بین ببریم. اگر نمایشی شبیه این بازی را در مرحله حذفی داشته باشیم، به مشکل می خوریم.

  

فیلیپ کوکو (سرمربی آیندهوون):

همه راه ها را امتحان کردیم، بایرن موقعیت های بیشتری داشت اما به خوبی دفاع کردیم، اگر می توانستیم بازی را اداره کنیم شانس های بیشتری داشتیم، خواستیم در حمله رسیک پذیر تر باشتم ولی متاسفانه جواب نداد، من باید بگویم بایرن تیم برتر میدان بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد