وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمایل بایرن به جذب پدیده آیندهوون

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می‌رسد بایرنی‌ها به جذب هافبک جوان آیندهوون علاقه‌مندند.  

باشگاه آیندهوون به بازیکن سازی خوبش مشهور است. حال ظاهرا بایرنی‌ها قصد دارند یک بار دیگر از این ویژگی باشگاه کشور همسایه سود ببرند.

به گزارش Goal، امشب و در ادامه مرحله گروهی دیدارهای لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ در هلند میهمان آیندهوون است. به همین مناسبت امروز در خبرها اعلام شد نماینده آلمان نیم نگاهی هم به بارت رامسلار دارد. روزنامه‌های هلندی نوشتند باواریایی‌ها این هافبک 20 ساله را گزینه مناسبی برای آینده خط میانی خود می‌دانند. رامسلار قبل از شروع فصل با قراردادی 4.75 میلیون یورویی از اوترخت به آیندهوون پیوست و در مورد این تصمیمش گفت:

“من تا به حال مسابقاتی مثل لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را فقط در تلویزیون دیده بودم و همیشه دوست داشتم خودم هم حضور در آن را تجربه کنم. هر بازیکنی دوست دارد در این تورنمنت بازی کند و از آن لذت ببرد. خیلی خوشحالم که حالا می‌توانم مقابل بایرن بازی کنم.
 

او در نه باری که برای آیندهوونی‌ها به میدان رفته سه گل زده و دو پاس گل نیز داده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد