وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: برای هموطنانم در آیندهوون هدیه‌ای ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی بایرن از اینکه یک بار دیگر به آیندهوون می‌رود خوشحال است. 

 

در ادامه مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا فردا شب بایرن مونیخ میهمان آیندهوون است.

به گزارش fcb.de، مهم‌ترین نکته حاشیه‌ای در این مسابقه این است که آرین روبن برای اولین بار در استادیوم آیندهوون مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت. این ستاره 32 ساله در این باره گفت:

“از زمانی که در خارج از کشور فوتبال بازی می‌کنم اولین باری است که برای یک دیدار چمپیونزلیگ به هلند می‌روم، آن هم درست مقابل تیم قبلی‌ام. از این رو این مسابقه برای من خیلی خاص است و البته بسیار خوشحالم که یک بار دیگر به خانه بازمی‌گردم.
 

روبن تابستان 2002 و زمانی که تنها 18 سال داشت از اف سی خرونینگن به آیندهوون پیوسته بود و طی دو سال حضور در این تیم نه تنها 21 گل در 75 بازی به نام خود ثبت کرد بلکه به عنوان مستعدترین بازیکن لیگ جایزه یوهان کرایف را به دست آورد. او با مروری بر خاطراتش افزود:

“دو سال بسیار خوب، مهم و پرخاطره را در آن تیم سپری کردم که مسیر شکوفایی‌ام را هموار کرد، زیرا اولین بار با آیندهوون بود که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بازی کردم، اکتبر 2002 مقابل بروسیا دورتموند در مرحله گروهی. فردا شب از حضور در استادیوم آیندهوون حسابی لذت خواهم برد و می‌دانم که مردم استقبال پرمهری از من به عمل خواهند آورد. من هم از دیدار دوباره هموطنانم خوشحال خواهم شد اما از هدیه خبری نیست! ما باید ببریم تا سرگروه شویم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد