وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هشت دلیل برای افت محسوس بایرن مونیخ

بایرن مونیخ دو بازی آخر خود دربوندسلیگا را با مساوی پشت سر گذاشته و نمایش آن ها هم کمی افت داشته است.   

بایرن مونیخ فصل جدید را با موفقیت آغاز کرد و موفق شد رکورد های جدیدی را به همراه سرمربی جدید خود ثبت کند. اما بعد از چند بازی و با اولین شکست برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، مردان سرمربی ایتالیایی شروع به افت نسبتا محسوسی کردند که نهایتا به تساوی در خانه فرانکفورت ده نفره منتهی شد. وبسایت آلمانی فوسبال نیوز به بررسی 8 علت افت بایرن مونیخ پرداخته است که به اختصار به آن ها می پردازیم.

یک. چرخشی بازی دادن

کارلو آنچلوتی تقریبا نیمی از ترکیب خود را بازی به بازی تغییر می دهد. شنبه روبرت لواندوفسکی روی نیمکت نشست هر چند که کمی از مشکل او به خاطر مصدومیت بود. در هر صورت آنچلوتی تغییر زیادی به ترکیب خود می دهد.

دو. رناتو سانچز

35 میلیون یورو برای جوان پرتغالی داده شد و رقم انتقال او به 80 میلیون هم شاید برسد! هافبک دفاعی فاتح یورو 2016 یکی از عوامل ضعف باواریایی ها محسوب می شود! او اکنون در سطح بوندس لیگای 2 هم بازی نمی کند! او پاس های ضعیفی در میانه میدان می دهد که نمونه آن را در بازی با اینگولشتات و شالکه دیدیم. جاگیری های غلط او هم بارها به چشم آمده است. سانچز قطعا بازیکن بسیار خوبی است اما هنوز با بایرن مونیخ وفق پیدا نکرده است. تا به اینجا انتقال او به بایرن مونیخ ما را به یاد برنو مدافع سابق باواریایی ها می اندازد.

سه. افت مهاجمین

روبرت لواندوفسکی در 4 بازی گذشته بایرن مونیخ گل نزده است و توماس مولر کلا گلی به ثمر نرسانده است! هر دو مهاجم در دوران افت خود هستند در حالیکه در تیم های ملی خود به خوبی دروازه رقبا را باز می کنند. بدون شک این دو بازیکن باید به فرم خوبی بازگردند تا بایرن مونیخ از مشکل هجومی خود رها شود.

چهار. فروش اشتباه گوتسه

سبک بازی آنچلوتی به گونه ای است که یک بازیکن هجومی بازیساز را می طلبد. بازیکنی همانند مسعود اوزیل در آرسنال برای بایرن مونیخ لازم است. باواریایی ها نه تنها اوزیل را جذب نکردند بلکه ماریو گوتسه با خصوصیات مشابه را از دست داند. ریبری و روبن گهگاه به میانه زمین می آیند و بازی سازی می کنند و تغییر چشمگیر آن دیده شده است.

پنج. ضعف فردی در دفاع

ژروم بواتنگ توپ را به خوبی کنترل نکرد و نتیجه آن گل تساوی فرانکفورت بود. بواتنگ بازیکنی با توانایی های فوق العاده دفاعی و بازی سازی از عقب میدان است اما او و حتی خاوی مارتینز در تقابل های تک به تک با آنتونی مودست در تساوی 1-1 کلن و بایرن مونیخ ضعف هایی را نشان دادند.

شش. وضعیت نامشخص قرارداد روبری و کومان

فوق ستاره ها نیاز به اعتماد به نفس دارند. این موضوع در زمانی که تنها یک سال از قرارداد خود را پیش رو دارید صدق نمی کند. فرانک ریبری و آرین روبن علی رغم مصدومیت های پرتعداد خود باید احساس آرامش کنند. کینگزلی کومان هم همچنان نامطمئن از وضعیت آینده خود است و این ها اوضاع ذهنی خوبی برای آن ها مهیا نمی کند.

هفت. رهایی از "رژیم گواردیولا"!

برخی از ژورنالیست ها به پپ گواردیولا لقب دیکتاتور را نسبت می دهند! سرمربی اسپانیایی سابق بایرن مونیخ برای پیشرفت تاکتیکی خود نسبت به مسائل فردی بازیکنان رفتار متفاوتی نشان می داد. او آن ها را کنترل می کرد و با فشار ذهنی بیشتری از آن ها نمایش های با کیفیت می گرفت. اکنون با "آزادی" جدیدی که کارلو آنچلوتی به بازیکنان داده، کمی از تمرکز سابق آن ها کاسته شده است.

هشت. ضعف های آنچلوتی

آنچلوتی تا کنون به خاطر سبک آرام و انسانی خود مورد توجه قرار گرفته است. چیزی که فراموش می شود این است که هر چه مسائل فردی پررنگ تر شود، خطا و اشتباهات هم پررنگ تر می شود. آنچلوتی با تیم های بزرگ خود نشان داده است که قهرمانی های زیادی کسب نمی کند (تنها سه جام!) اما استاد فتح جام های مهم همانند لیگ قهرمانان اروپا است. ممکن است که بایرن او موفق به فتح لیگ آلمان نشود اما نهایتا لیگ قهرمانان را ببرد.

نتیجه گیری: از این علل شاید این استنباط شود که بایرن مونیخ شاید در لیگ ششم باشد، نه! تنها سعی بر نشان دادن علل افت بایرن مونیخ نسبت به فصل قبل شد.

 

نوشته دنیل میشل از وبسایت Fussball.news

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
Mh13 یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 17:50

بازیکنی که ترس از آینده خودش داشته باشه نمیتونه تمرکز داشته باشه
قرار داد کینگزلی کومن تمدید نشده و این بازیکن ترس داره که دوران خوب که در بایرن سپری کرده رو با برگشت به دوران مخوف یوونتوس از دست بده
در مورد ریبری و روبن هم هردو اونها رو باید تمدید کنن واقعا زشته که بایرن اونارو به خاطر پول بفرسته تو تیمای سطح سه و چهار اروپا که اونجا از فوتبال خدافظی کنن بی شک باید در بایرن از فوتبال کناره گیری کنن و اما
بایرن مونیخ هر سال یه اشتباه و میکنه امسال هم کرد
بایرن دو بازیکن خوب رو به خدمت گرفت ولی 5 تا بازیکن جوان با استعداد رو از دست داد
Mario jesus gabigel barbosa Julian brandt serge gnabry torgen hazard
هر کدوم از این بازیکن می تونستن ت بدترین شرایط فصل که برای تیمی مث بایرن که استعداد مصدومیتش بالاس کمک کنن تازه بازیکن ای جوان در مقابل نیمکت نشینی مقاومت زیادی هم نمی کنن
خریدن یکی از این 5 تا کمک زیادی به بایرن میکردن تا اینجوری به پیسی نخوره

لوا یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 19:26

اون پپ حداقل تا نیمه نهایی یوفا مارو برنده نگه می داشت اما این کارلتو که از اشغالم اشغال تره

بایرن مونیخ یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 22:44

با تفکر میشه گفت :
1 - اگه مصدوما برگردن به یه ترکیب واحد می رسیم.
2 -رناتو سانچز جا میفته و میشه همون فوق ستاره پرتغال تو یورو. یا حتی درخشان تر...
3 -با احیا شدن مولر و لوا تو بایرن و جا افتادن توی سبک آنجلوتی وضعیت گلزنی عالی میشه.
4 -مولر تو پست پشت مهاجم میتونه بهتر از هر بازیکن دیگه ای بازیسازی کنه و گل بزنه.
5 -مدافع های تیم خودشونو جم و جور میکنن و هماهنگ میشن که دیگه اشتباهی ازشون سر نزنه (همون جا افتادن تو سبک جدید).
6 -قرارداد روبری که با اومدن هدوینس تمدید میشه. و کومان هم برای اینک قرارداش دائمی بشه تمام تلاششو میکنه که باعث پیشرفت خودشم میشه، واقعا پیشرفت و تغییر سبک بازیشو دارم میبینم.
7 -بازیکنا با آزادی بیشتر بیشتر میتونن توانایی هاشونو نشون بدن و زمان میبره تا جا بیفته چون سه فصل آزادی زیای واسه بروز استعدادشون نداشتن.
8 -آنجلوتی سبک خودشو کامل تزریق میکنه و خواهید دید چه تیم قدرتمندی خواهیم داشت، با بازی های مستقیم و زیبا...
این یعنی با گذشت زمان همه چیز عالی میشه... فقط زمان دادن به تیم و کادر و صبر. مطمئن باشید روزای خوب نزدیکه.

milad دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 07:37

واقعا خیلی جالبه.. سال پیش همین موقع اصلا خبری از ضعف و این حرفا نبود.. بایرن 5 تا 5 تا گل میزد و یه عده میومدن فوش میدادن به پپ

میشه بپرسم الان اون عده کجان ؟؟؟ طرف قد نخود از فوتبال حالیش نمیشد می گفت پپ به درد بایرن نمیخوره !!!!!

علی بایرنی دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 08:10

میبینیم که اونایی که تازه طرفدار فوتبال شدن صداشون در اومده اون دسته از دوستانی که میگن انجلوتی اشغاله باید صبد کنن و ببینن زود قضاوت نکنین حالا فرق پپ با انجلوتی اینجاست که پپ اول فصل تیمتو قدرتمند میسازه ولی اخرای فصل تو یبازی مهم میخواد بیاد شیرینکاری کنه تیمتو ناود میکنه مثلا میاد تو ی بازی مهم توماس مولرو نیمکت نشین میکرد ولی انجلوتی تیمو یواش یواش به اوج میرسونه من خودم بعنوان ی طرفدار فوتبال که سالیان ساله دارم دنبال میکنم سبک انجلوتی رو زیر نظر دارم ومیدونم چه مربی کار بلدیه پس لطفا زود قضاوت نکنین.

babak دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 12:38

بازی با فرانکفورت به نظرم تعویض های کارلو خوب نبود
ولی دوستان باید صبر کرد ببینیم چی میشه
ولی فصل اول پپ تو بوندسلیگا بهتر کار کرد ولی تو لیگ قهرمانان جلو ریال تحقیر شدیم
درسته انجلوتی تو لیگ خیلی خوب نبوده ولی هنوز اولیم
تو بازی های حساس و مهم مثله نیمه نهایی و یک چهارم وب کار میکنه
در کل باید صبر کرد همین
سانچز هم خوب کار نکرده
کومان خیلی خیلی پیشرفت کرده
مخضوضا تو کار تیمی
امیدوارم دایمی کنند قرار دادش رو

Peyman kahn دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 16:58

بایرن با انجلوتی کم کم اوج میگیره
پپ فن ها هم هنوز رو دارن ابراز وجود کنن
رهبرتون رفته عن گلیس شمام دنبالش برین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد