وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فیلیپ لام: بازی با فرانکفورت بیش از حد سرگرم‌کننده بود!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ بعد از تقسیم امتیاز با فرانکفورتی‌ها با لحن کنایه‌آمیزی گفت:بیش از حد این بازی برای ما سرگرم‌کننده بود. 

 

شب گذشته بایرن نتوانست از بازی خارج از خانه با اینتراخت فرانکفورت امتیاز کامل بگیرد. تیم قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا به تساوی 2 بر 2 و یک امتیاز بسنده کرد.

فیلیپ لام به عنوان فرمانده داخل زمین باواریایی‌ها در زمین بعد از بازی نظرش را با لحن ‌کنایه‌آمیزی اینگونه بیان کرد:برای تماشاگران شاید  این یک بازی سرگرم‌کننده باشد. اما برای ما خیلی خیلی سرگرم‌کننده بود.

او ادامه داد: وقتی این تفکر وجود داشته باشد که با کمتر از صددرصد توان می‌توان به زمین رفت‌، آنوقت این خطر هم هست که نبردهای تن به تن و تسلط بر توپ و میدان را از دست دهد.

در این مسابقه که در حضور 49500 تماشاگر در  ورزشگاه کومرس‌بانک انجام شد، بایرن ابتدا با گل دقیقه 10 روبن از حریف پیش افتاد. اما هوستی دقیقه 43 گل مساوی را زد.

در نیمه دوم بایرن یکبار دیگر از میزبان جلو زد. کیمیش با پاس هوملس در دقیقه 62 زننده گل دوم شد. اما فابیان دقیقه 78 بازی را به تساوی کشاند.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
آلمان یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 17:10

الان ببازیم بهتر از اینه که بعدا تو نیمه نهایی ببازیم حالا مشکلاتو رفعم میکنیم
اون دوستاییم که میگن گودیولا خوب بود بهتره برن نتایج منچستر سیتی ببرن مثل ما با برد شروع کردن الان ۳ بازی پشت سر هم نتونستن ببرن...
آنچلوتی تازه اومده زمان میخواد...
شک نکنیید امسال قهرمان اروپا هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد