وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جواب رد رومنیگه به رئیس فیفا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نایب رئیس بایرن به درخواست رئیس فیفا جواب رد داد. 

 

کارل هاینس رومنیگه در کمیته فدراسیون جهانی فوتبال فیفا عضویت نخواهد داشت.

به گزارش abendzeitung.de، او که از جانی اینفانتینو پیشنهاد قبول مسئولیت به عنوان نایب رئیس کمیته تازه تاسیس مدیریت فیفا را دریافت کرده بود، گفت:

“مایلم از اینفانتینو برای اعتمادی که به من دارد بسیار تشکر کنم. مناسب دانسته شدن برای چنین کمیته بااهمیتی باعث افتخار من است؛ اما به عنوان نایب رئیس بایرن مونیخ و رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا خیلی تحت فشار قرار دارم و وقتی برای پرداختن به مسئولیت‌های دیگر ندارم. از همین رو از رئیس فیفا خواهش کردم فرد دیگری را برای این جایگاه پیدا کند. ایده تاسیس چنین کمیته‌ای گامی خوب و صحیح بود و اتحادیه ما هم از آن استقبال می‌کند. من این را نشانه‌ای روشن در دموکراتیک‌تر و شفاف‌تر شدن ساختار فیفا می‌دانم. 

گفتنی است رسالت کمیته مدیریت فیفا پرداختن به توسعه ورزشی، فنی، اقتصادی و اجتماعی فوتبال خواهد بود. علاوه بر آن به ایجاد ارتباط بین باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها، لیگ‌ها و بازیکنان خواهد پرداخت.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد