وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینتراخت فرانکفورت 2 - 2 بایرن مونیخ؛ توقف بایرن در پشت ایستگاه فرانکفورت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ نتوانست در خانه فرانکفورت از پس این تیم 10 نفره برآید و با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد.    
بایرن در حالی در خانه فرانکفورت به مصاف این تیم می رفت که بعد از تساوی خانگی هفته گذشته برابر کلن، به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشت. بازی با برتری شاگردان آنچلوتی آغاز شد و این تیم در دقیقه 7 می توانست با همکاری مولر و کیمیچ به گل برسد که این امر محقق نشد. 

اما بایرن برای رسیدن به گل برتری خیلی صبر نکرد و در دقیقه 11 روی حرکت آرین روبن به گل رسید. این وینگر با تجربه هلندی روی همکاری داوید آلابا و هوملس و ارسال از جناح چپ، با گذشتن از سد مدافع حریف موفق شد با ضربه ای دقیق گل اول بایرن را به ثمر برساند. 

بعد از به ثمر رسیدن گل، فرانکفورت سعی بر گرفتن جریان بازی و ایجاد موقعیت داشت که در این امر ناتوان بود. در دقیقه 32، هجوم بازیکنان میزبان با دفع توپ دیدنی بواتنگ همراه بود تا دروازه نویر تهدید نشود. 2 دقیقه بعد، عکس العمل زیبای نویر در برابر ضربه مه یر مانع فرو ریختن دروازه بایرن شد. در دقیقه 40، نفوذ زیبای کینگزلی کومان از سمت چپ و ضربه محکم او از پشت محوطه جریمه با کمترین اختلاف از روی دروازه فرانکفورت به بیرون رفت. 

فشارهای فرانکفورت بالاخره در دقیقه 43 جواب داد و این تیم با ضربه دقیقه هوستی به گل رسید. حرکت بازیکنان تیم میزبان از میانه میدان با اشتباه عجیب بواتنگ همراه بود و ضربه ای دقیق هوستی از سمت چپ محوطه جریمه از زیر دستان نویر عبور کرد تا فرانکفورت بازی را به تساوی کشانده و دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند. 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 48 می توانست توسط کیمیچ به گل برسد که ضربه این بازیکن جوان تبدیل به گل نشد. در دقیقه 62، هاردکی سنگربان فرانکفورت در دو صحنه عکس العمل های بی نظیری از خود نشان داد. ابتدا هاردکی ضربه روبن را دفع کرد و چند لحظه بعد نیز روی حرکت هوملس عکس العمل نشان داد اما بالاخره دروازه فرانکفورت روی همکاری پاس هوملس و ضربه زمینی کیمیچ به گوشه دروازه گشوده شد تا بالاخره بایرن در دقیقه 62 به گل برسد. 3 دقیقه بعد، هوستی زننده گل فرانکفورت با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار تیم میزبان سخت تر شود. در دقیقه 74، لواندوفسکی می توانست روی همکاری با مولر برای بار سوم دروازه فرانکفورت را باز کند که این امر محقق نشد. 

اما در دقیقه 78 باز هم فرانکفورت به گل رسید. روی یک نفوذ ار جناح راست توپ در مقابل فابیان قرار گرفت و او نیز با سینه خود توپ را وارد دروازه بایرن کرد تا میزبان 10 نفره باز هم بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه، باز هم شاگردان آنچلوتی تلاش کردند تا گل برتری را به ثمر برسانند اما در این راه توفیقی نداشتند تا بایرن برای دومین هفته متوالی متوقف شود.

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر

فقط یکی بهم بگه چرا چی شد ؟

محمدرضا اشتایگر شنبه 24 مهر 1395 ساعت 20:08

گل دوم بی صحابشون افساید بود

bahar_2000 شنبه 24 مهر 1395 ساعت 20:11

دلم برا اون روزا که به همه تیم ها 6_7 تا گل میزدیم تنگ شده

Sasna شنبه 24 مهر 1395 ساعت 20:21

آقا دقت کردین بوآتنگ رو هر دو تا گل شدیدا مقصر بود؟

علیرضا شنبه 24 مهر 1395 ساعت 20:35

اون موقعه که با گواردیولا همه رو توی لیگ میزدیم همه میگفتن با همه مربیا میشه اینکارو کرد حالا قدرشو میدونیم کارمون به جایی رسیده که تیم ده نفرو هم نمیبریم کاملا مشخصه تیم توی افت شدیده

محمد مشهد شنبه 24 مهر 1395 ساعت 20:38

خیلی بایرن از وقتی گواردیولا رفته افت کرده به حریف خیلی موقعیت میده

محمد شنبه 24 مهر 1395 ساعت 20:40

به نظر من این نوع نتایج رو در این مقطع فصل بگیریم خیلی بهتر از اینه که تو مقطع پایانی بگیریم. آنجلوتی هم دستش میاد که با گذاشتن دست تو جیب نمیشه قهرمان لیگ شد. البته باید فعلا به آنجلوتی وقت داد تا نیم فصل دوم نمیشه هیچ نظری داد. ولی چیزی که معلومه کارلو خیلی به بازیکنا اهمیت می ده سیستم چرخشی خوبی داره، سیستم چرخشی کمی از کیفیت بازیکنانی که فیکسن رو می گیره ولی این موضوع تو آخر فصل نشون می ده. هم بازیکنان انرژی کافی دارن و هم مصدومیت زیادی تو تیم نیست. مصدومیت تو این دو فصل خیلی تو لیگ قهرمانان اذیت کرد تیمو. به نظر من انجلوتی مربی قابل اعتمادیه و بایرن رو قهرمان اروپا می کنه.
البته نباید از این موضوع هم غافل شد که تیم های بندسلیگایی هم مثل گذشته نیستند کیفیتشون بالا اومده قرار نیست 6تا و 7 تایی بشن

alireza شنبه 24 مهر 1395 ساعت 21:19

دفاع کاملا ناهماهنگ هستش.
گل اول که روی یه اتفاق بود و توپ دفعی خورد به بازیکن فرانکفورت.
گل دوم به آفساید بودنش کاری ندارم اما هم آلابا بازیکن راست فرانکفورت رو ول کرده بود. هم بواتنگ خراب کرد.
چند صحنه دیگه هم بود که دفاعامون به جای این که با مهاجم ها یارگیری کنن الکی وایساده بودن یا قدم میزدن! یکیش که خورد تیر دروازه یکیشم رو خط نویر برگردوند.
2 تا موقعیت گل 90% هم کومان خراب کرد.
ضمنا گواردیولا 3 فصل نیم فصل دوم تیم رو نابود کرد طرفداری الکی نکنین.

hosein002 شنبه 24 مهر 1395 ساعت 22:14

بچه هابیاید قبول کنیم بایرن افت کرده و گواردیولا هم بد نبود

milad شنبه 24 مهر 1395 ساعت 22:17

واقعا الان قدر پپ رو باید دونست ؟ بریم خدا رو شکر کنیم زنبورها دارن نتیجه نمی گیرن وگرنه الان راحت صدرجدول بودن..

پپ عین آب خوردن امتیاز می گرفت.. الا نگران لیگ نبودیم ولی الان....

نمیگم کارلتو مربی بدیه و الان اوله فصله.. ولی یادمه توی همین وبلاگ خیلی ها به پپ فوش دادن..

واقعا بهترین مربی رو از دست دادیم..

خدا پدر پپ رو بیامرزه که کیمیچ رو به تیم معرفی کرد
ش
هنوز یادم نرفته بعد از بازی با دورتومند چطوری باهاش حرف میزد..

پپ کجایی ؟؟؟

من فقط بایرنیم شنبه 24 مهر 1395 ساعت 22:27

هیچ وقت بواتنگ رو به عنوان دفاع مطما قبول نداشتمو ندارم کسیکه بیاد درباره اون ارزانتینی هورمونی اینطور حرف بزنه بهتر از این نمیشه.اقای بواتنگ اولین بارش نبوده اخریش هم نیست.اگه بازی از بواتنگ سراغ دارید بگید در نیمه نهاییا که برامون عالی که ن خوب بوده باشه خداوکیای اگه کسی سراغ داره بگه من بش جایزه میدم سال قهرمانی هم دانته خارق العاده بود.اقا تیم رو گواردیولا نابود کرد با این سیستمش همه را میبردیم تو بوندس ولی خیانتاش تو بایرن الان داره معلوم میشه سیستم پاس پاس پاس تو زمین خودی تا بیاد فراموش بشه طول میکشه.پپ ی مغز متفکر بهتمام معناس ولی تو کشور خودش با اون بازیکنا.ما بازیکنامون قدرت فردی بالایی دارن وباید استفاده کرد کاری که پپ نمیکرد وکارلو داره میکنه حالا کارلو تو کار تیمی فوق العاده ضعیفه.اقای پپ هرجا میره مثل بمب هسته ایه تا سالها بعد مصدوم و محروم میده.الانم دی بروین یحیی طوره هم که اختلاف داره باش.درد تیم با یه مربی مثل هیتسفلد یا کلوپ دوا میشه والسلام.کارلو تو رقال تو سه سال یه جام گرفت اونم با اون شرایط داوری فینال و کار فردی راموز.کارلو را واقعا قبولش ندارم واقعا.mia san mia

البر شنبه 24 مهر 1395 ساعت 22:30

با سلام خدمت دوستان.نمیدونم چرا بعضی دوستان کم لطفی میکنن و تا یه نتیجه ضعیف تیم میگیره سریع مربی باد انتقاد میگیرن و شروع به ستودن نفر قبلی میکنن.همه ما میدونیم انجلوتی مربی بزرگی و تفکرات خوبی داره شاید مربی قبلی که اصلا دل خوشی ازش ندارم نتایج خوبی تو فصل گرفت ولی یکی به من بگه اخرش چی شد.بازیای اخر چیکار کرد.بعدشم تیم بعد از یک هفته ملی و بازیای سنگین دور هم جمع شدن باید اینم در نظر گرفت هر چند من بازی ندیدم ولی با دوتا بازی مساوی نمیشه گفت ما کارمون تموم درست افت کردیم ولی درست میشه.

بهروز شنبه 24 مهر 1395 ساعت 23:36

دوستان از حزب باد متنفرم. امیدوارم متوجه منطورم شده باشین.
درود بر آنجلوتی درود بر آلمان درود بر بواتنگ.

hosein002 شنبه 24 مهر 1395 ساعت 23:50

حزب باد کجا بود؟
من که همون موقع هم گواردیولا رو قبول داشتم ودارم
انجلوتی هم خیلی خوبه.
الان هیچی نمیشه گفت خیلی زوده
ما لیگو قهرمانیم مطمین باشید

محمد یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 00:01

کلا یه گل آفساید زدن و اون گلی که توپ خورد به بواتنگ خیلی هم تقصیر بواتنگ نبود. پپ هم تو این مقطع فصل تو هفته 8، 20 امتیاز داشت که هفته بعد که هفته 8 احتمالا بایرن 20 امتیاز داره. بعد تو چمپونزلیگ هم حریف ها همه ضعیف بودن و به من سیتی در پیت هم تو هفته ششم باخت.
پس خیلی الکی تند قضاوت نکنید. همین کارلو با اون تیم درپیت رئال 5 تا به همون پپی که دارید ازش دفاع میکنید زد بدون اینکه حتی یک موقعیت گل به بایرن بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد