وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ؛ مونیخی ها به دنبال بازگشت به روند پیروزی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از هفته هفتم رقابت های بوندسلیگای آلمان، دو تیم اینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.  

ورزشگاهتاریخزمان
کومرز بانک آرنا، فرانکفورت24 مهر 139517 به وقت تهران

                                                                              بررسی وضعیت دو تیم

اینتراخت فرانکفورت: نسبت به فصل قبل که در آستانه سقوط به بوندس لیگا 2 بودند پیشرفت قابل توجه ای داشته اند. آنها تا هفته ششم 3 برد، یک مساوی و 2 باخت را در جدول مسابقات ثبت کرده اند. عقاب ها در بازی های خانگی عملکرد بسیار خوبی داشته اند و از 3 بازی 7 امتیاز را کسب کرده اند. شاگردان کواچ در خلق موقعیت و امر گلزنی بسیار خوب عمل می کنند چراکه در خانه یک گل به شالکه، 2 گل به لورکوزن و 3 گل نیز به تیم سرسخت هرتابرلین زده اند. کاپیتان میر و مارکو فابیان دو مهره آماده و گلزن فرانکفورت خواهند بود که فردا مقابل بایرن قرار خواهند گرفت. به جز دنی بلوم، بازیکن مهم و تاثیر گذاری در ترکیب فرانکفورت غایب نخواهد بود. عقاب ها در 8 تقابل آخرشان مقابل بایرن هیچ گلی نزده اند و امیدوارند با روند خوبی که در خط حمله دارند، موفق به باز کردن دروازه نویر و کسب نتیجه شوند.

بایرن مونیخ: در 2 بازی آخرشان، یک باخت به اتلیکو مادرید داده اند و به یک تساوی خانگی مقابل کلن دست پیدا کرده اند. آنها تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با یک برد خارج از خانه، به آرامش رسیده و روند پیروزی ها را از سر بگیرند. کارلو آنچلوتی به جز کوستا و مارتینز تمام مهره های کلیدی خود را برای این بازی در اختیار خواهد داشت. مونیخی ها در سال های گذشته همیشه عملکرد قابل قبول و خیره کننده ای مقابل فرانکفورت داشته اند.بایرن آخرین بار در سال 2010 به فرانکفورت در کامرس بانک آرنا باخته است. قرمز پوشان مونیخ برای فاصله گرفتن از دورتموند و هرتابرلین و همچنین بازگشت به روند پیروزی، به برد این بازی خارج خانه و دشوار نیاز دارند. 

                                                                             وضعیت غایبان دو تیم

                                                                                  گلزنان برتر دو تیم

                                                           دقایق به ثمر رساندن گل های دو تیم

                                                                               6 تقابل اخیر دو تیم

مانوئل نویر سنگربان بایرن در 8 بازی آخر تیمش مقابل فرانکفورت کلین شیت کرده است. مونیخی ها  آخرین بار در 2010 به این تیم باخته اند. دو تیم تاکنون 90 بار مقابل هم قرار گرفته اند که 50 برد سهم بایرن، 20 برد سهم فرانکفورت و 20 بازی نیز بدون برنده به اتمام رسیده است.

                                                                          پیش بینی هواسکورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد