وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کنفرانس خبری آنچلوتی: روبن آماده بازی می باشد؛ فرانکفورت در خانه قدرتمند است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کنفرانس خبری کارلو آنچلوتی پیش از بازی برابر اینتراخت فرانکفورت برگزار شد. 

 

کارلو آنچلوتی در کنفرانس پیش از بازی برابر فرانکفورت شرکت نمود و به سوالات خبر نگاران پاسخ داد. به گزارش Sport1 کارلتو که انتظار یک بازی دشوار را دارد در ابتدا در مورد وضعیت روبن، بداشتوبر و مارتینز گفت:

” روبن این هفته تمرین کرده است و اماده بازی است. بداشتوبر یک گزینه برای تیم ملی محسوب می شود ولی خاوی مارتینز باید تمرین کند تا ببینیم می تواند بازی کند و یا خیر.
 “

کارلتو ادامه می دهد:

” ما می توانیم بهبود یابیم و پیشرفت کنیم، من از انچه انجام داده ایم راضی هستم و باید ایده های خود را ادامه دهیم.ما می دانیم که چه اشتباهاتی داشته ایم و اینکه فرانکفورت در خانه خوب است اما من مطمئن هستم بهتر از گذشته خواهیم بود. این بسیار مهم است که در دو بازی گذشته خود خوب بوده ایم اما نه کامل، ما باید فردا با آمادگی کامل بازی کنیم و من مطمئنم به خوبی بازی خواهیم نمود.
 “

در مورد پست بازی آلابا؟

” او می تواند در خط میانی هم بازی کند اما در حال حاضر این برنامه را نداریم.
 “

فرصت دادن به جولین گرین؟

” بسیاری از بازیکنان خوب بازی کرده اند مثل لواندوفسکی، ویدال، مولر، گرین بازیکن خوبی است و با تمرکز کار می کند فکر کنم او نیز شانسی برای حضور در ترکیب برابر فرانکفورت داشته باشد. ما تنها با 5 بازیکن تیم تمرین می کردیم( بعلت بازی های ملی) اما در این دوره این طبیعی است.
 “

ستایش از فرانکفورت

” آنها در خانه خوب بازی می کنند،و کار برای ما دشوار خواهد بود اما می خواهیم با یک عملکرد خوب بازگردیم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد