وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: قهرمانی سی ال هدف است، نه وظیفه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی جدید بایرن به خوبی می‌داند بایرنی‌ها چقدر تشنه قهرمانی در سی ال هستند، با این حال این مهم را بالاترین هدف خود تعیین نکرده است. 

 

از روزی که کارلو آنچلوتی در بایرن مونیخ کار خود را آغاز کرده است می‌داند چقدر برای تحقق آرزوی باواریایی‌ها یعنی قهرمان شدن در چمپیونزلیگ تحت فشار است. البته که تحقق این مهم هدف خود او هم هست در عین حال عقیده دارد چنانچه این اتفاق نیفتد فاجعه‌ای رخ نداده است.

به گزارش Goal، کارلتو که با bundesliga.de مصاحبه می‌کرد، در مورد درک خود از کارش اظهار داشت:

“بازینان فوتبال در درجه اول انسان هستند و من قبل از هر چیز به همه آنها به دیده مثبت می‌نگرم. ذیل این تعریف، من مربی انسان‌ها هستم؛ تمام طول روز را با هم کار می‌کنیم، گپ می‌زنیم و از هم روحیه می‌گیریم.
 

او که به نظر می‌رسد در مقایسه با پپ گواردیولا آزادی‌های کمتری به شاگردانش می‌دهد، افزود:

“برای تیم‌های من مقررات ثابت و واضحی وجود دارند. مسئله این است که ما سازمان‌یافته در میدان ظاهر شویم. نمود و بروز این سازمان‌یافتگی تکلیفی است که من آن را بر عهده بازیکنانم می‌گذارم. بازیکنان بایرن از کیفیت و توانایی‌های بسیار بالایی برخوردارند اما موضوع اصلی آنجاست که این توانایی‌ها را در تیم به کار ببندند.
 

این مربیکه سابقه سه بار قهرمانی سی ال را در کارنامه خود دارد، در مورد اینکه به عنوان یک مربی خونسرد شناخته می‌شود نیز گفت:

“وقتی به کاری عشق بورزی، احساس استرس و فشار نخواهی داشت. مسلما من هم قبل از هر مسابقه فکرم درگیر می‌شود و اگر همه چیز آنطور که برنامه‌ریزی می‌کنم پیش نرود ناراحت می‌شوم  اما به این هم معتقدم که اگر یک بار به هدفت نرسی، نباید آن را فاجعه قلمداد کنی. هدف بایرن مشخص است: آوردن سه‌گانه به مونیخ. اما این یک هدف است، نه یک وظیفه.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا المانی جمعه 23 مهر 1395 ساعت 01:07

وظیفته مردیکه این فصل نگرفتی باید بری گم شی

مهدی جمعه 23 مهر 1395 ساعت 13:48

انجلوتی کار خودشا بلده
اگه هنوز بایرن مونیخ اون تیم 2013 نیست به خاطر این که مربی قبلی کلا فبسفه بایرن مونیخا نابود کرده
بهترین بازیکنا را از تیم خارج کرده
خیلی سخته با این بازیکنان خارجی بنجول نتیجه بگیری

مهرداد جمعه 23 مهر 1395 ساعت 16:16

یه سریا خداییش خیلی تعطیلن!! آخه من نمیدونم بهتر از پپ و آنجلوتی مگه مربی دیگه ای هم وجود داره؟!! بهترین مربیای دنیا رو میاره بایرن بازم شما شاکی هستید! اون موقع که گوآردیولا داشت میومد همه دهنشون آب افتاده بود ولی چون همش با بدشانسی و مصدومیت از قهرمانی اروپا بازموند همه گفتن باید بره! حالا آنجلوتی هم اروپا رو نگیره فصل اول همتون شروع میکنید میگید باید بره در حالی که بهتر از آنجلوتی هم مگه هست برای گرفتن اروپا؟!! یه روزی دوباره یکی مثل فلیکس ماگات رو برمیدارن میارن گند بزنه به تیم حالتون جا میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد