وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: چرا نباید با لوو ادامه دهیم؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور بیرهوف پیش بینی تمدید قرارداد یوگی لوو را می کند.  

الیور بیرهوف مدیر تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است یواخیم لوو پس از جام جهانی 2018 قراردا خود را تمدید خواهند نمود چون از کار کردن در تیم ملی خوشحال است. به گزارش Sport1 بیرهوف دراین باره به Kicker می گوید:

” من فکر می کنم این کار( سرمربیگری در تیم ملی آلمان) برای او لذت بخش است، من هرگز نمی توانم بحث در مورد عدم ادامه همکاری با او بعد از جام جهانی 2018 را تصور کنم. من و مارکوس سورگ( کمک مربی المان) تا سال 2020 با مانشافت قرارداد داریم پس چرا نباید با یوگی لوو ادامه دهیم؟
 “

لوو که از ماه اوت سال 2006 هدایت تیم ملی المان را برعهده گرفته است در 141 بازی صاحب 94 پیروزی 24 تساوی و 23 شکست شده است. برجسته ترین عنوان در کارنامه مربیگر ی یواخیم لوو قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل بوده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد