وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مقایسه عملکرد گواردیولا و آنچلوتی در بایرن؛ آنچلوتی تا به اینجای فصل ضعیف تر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وبسایت spox به مقایسه این دو سرمربی در بایرن مونیخ پرداخته است.  

 

عملکرد کل فصل 2015/2016 گواردیولا با عملکرد کارلو آنچلوتی تا به اینجای فصل مورد مقایسه قرار گرفته است.

پپ گواردیولا

اطلاعات

کارلو آنچلوتی

67.2%

مالکیت توپ

66.1%

113

میزان دوندگی برحسب کیلومتر

110

199

حداکثر میزان دوندگی

188

729

تعداد پاس ها

711

88.1%

دقت پاس ها

87.2%

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
سه گانه (کاسکو) چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 20:38

سلام به همه
من برای مدیریت پیشنهادی دارم برای جذاب تر شدن وبلاگ.
دفعه قبل پیشنهادی ارائه کردم که بلاکم کردن.
در پایین بخوانید...

سه گانه (کاسکو) چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 20:40

*دوستان کاربر اگر موافق بودید [لایک] کنید تا اقدام بشه.
- من سالهاست که با این سایت همراه بودم و شاهد این بودم که سال به سال کاربران این سایت ریزش داشتن و الان متروکه بنظر می رسه...
پیشنهادات من :
1 - قسمتی رو تعبیه کنید که کاربران بتونن پست بذارن (مثل سایت طرفداری و بوندلیگا فنز)
2 - اخبار رو سریع و بروز و از طرف خودتون (بدون منبع) در سایت قرار بدید مثلا ترکیب بایرن نیم ساعت قبل از شروع بازی و تمام اخبار از سایت های خارجی.
3 - قسمت پاسخگویی برای یک کامنت رو تعبیه کنید تا مثلا برای جواب فلان کاربر که کامنت اوله من برای اینکه جواب اعتراض یا سوالشو بدم زیر ده تا کامنت دیگه ننویسم (درجوابه فلان آقا) و مستقیما جوابش رو بدم.
4 - سایت بوندسلیگافنز یک خلاقیت بی نظیر به خرج داده و در پایان هرماه به کسی که بیشترین امتیاز رو تو کامنت دادن و پست گذاشتن بدست آورده یک جایزه میده (مثلا پیراهن بایرن مونیخ یا هرچیز دیگه ای).
با اجرای این 4تغییر کوچیک خواهید دید که تمام طرفداران بایرن مونیخ برای عضویت و فعالیت توی این سایت به این سایت سرازیر خواهند شد. به امید اینکه مثل سالها قبل برای هر خبر عادی 30تا کامنت یا اخبار مهم بیشتر از 100تا کامنت رو در این وبلاگ شاهد باشیم.
*دوستان کاربر اگر موافقید [لایک] کنید تا اقدام بشه.
متشکر و خدانگهدار.

امیر پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 08:50

با نظرات سه گانه عزیز موافقم..
دوستان گفتن عملکرد پپ رو نقد کن بنده هم یکم توضیح میدم ..
مهم ترین مشکل پپ این بود که فکر میکرد با مالکیت توپ تیم برنده میشه در صورتی که اصلا اینطور نبود..
ترس پپ از حمله هم یه مشکل بزرگ بود ما باید کلی پاس میدادیم تا یه فضای خالی پیدا شه و یکی نفوذ کنه اونم از گوشه...
البته پپ عملکرد خوبی داشت و دَبل کردیم ولی قطعا ما میتونستیم لیگ قهرمانان هم تصاحب کنیم
شایسته ترین تیم تیم ما بود نه رئالی که با زدن ولفسبورگ فلان تیم و با گل افساید قرمان شدن و اتلتیکو که مدام دفاع میکرد..حاشیه نریم..
مقایسه کارلتو با کلوپ.. من در اخر کامنتم ذکر کردم که الانم اوضاع خوبه ولی نقدم اینه که خود کارلتو گفت که سیستم چرخشی همچنان پابرجاست در صورتی که بایرن به هیچ وجه با این سیتم سازگار نیست حالا چرا؟ از این سیستم باید تیم های مثل اتلتیکو یوو استفاده کنن چون باید منظر یه موقعیت بشینن و بعد دست به حمله بزنن در صورتی که همه ما میدونیم بایرن یه تیم هجومی هست

امیر پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 08:54

اگه ما مقابل اتلتیکو هجومی بازی میکردیم(مولر به عنوان مهاجم کاذب) داشتیم و خط میانی قویتر بود صد درصد نتیجه بهتری رو کسب میکردیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد