وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر کلن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته ششم بوندسلیگا با تساوی یک بر یک برابر تیم فوتبال کلن متوقف شد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

کارلو آنچلوتی:

در نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کردیم و سپس کلن بهتر بازی کرد. در پایان می توانستیم برنده بازی باشیم اما کلن نیز شانس های خوبی داشت. نا امید هستیم اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. نباید فراموش کنیم که فصل را بسیار خوب شروع کرده ایم. در دو بازی قبل چندان خوب نبودیم اما بازیکنان ما اعتماد به نفسی عالی دارند. چند بازیکن ما خسته بودند و استفاده از سیستم چرخشی طبیعی و لازم بود. بعد از وقفه بازی های ملی، شرایط به صورت خوب بازخواهد گشت.

 

فیلیپ لام:

ناراحت و سرخورده شدیم چرا که ما همیشه به اینکه در خانه امتیازی از دست نمی‌دهیم زبانزد بودیم؛ اما الان کار به جایی رسیده که باید حتی خوشحال باشیم که 2 بر 1 شکست نخوردیم. تیم ما در حال حاضر هنوز آنطوری که باید باشد و فکرش را می‌کردیم ظاهر نشده و  نمی‌شود. فعلا همین که هنوز صدرنشین جدول هستیم می‌تواند دلیلی باشد برای اینکه ساعاتی دور هم جمع شویم و جشن بگیریم.
   

مانوئل نویر:

نیاز داریم تا کمی میزان سرعت در بازی را تغییر دهیم. ما در برابر اتلتیکو شکست خوردیم و اکنون در بازی برابر کلن یک امتیاز گرفتیم. مسلما نیاز داریم تا خیلی سریع به شرایط خوبمان برگردیم.

 

توماس مولر:

ما به هر قیمتی برد می‌خواستیم، اما شانس هم امروز با ما یار نبود. نیمه اول همه چیز خوب پیش رفت و از دقیقه هفتاد به بعد هم دوباره بازی جذاب شده بود اما در مجموع نمی‌توان رضایت داشت زیرا ما نباید در خانه خودمان 1-1 مساوی کنیم. از همین رو احساس بدی داریم و از دل و دماغ افتاده ایم. در این لحظه حتی دلم نمی‌خواهد به اکتوبرفست فکر کنم و اینکه در برنامه‌ای که فردا به همین مناسبت توسط باشگاه تدارک دیده شده چه خبر خواهد بود هیچ فرقی به حالم نمی‌کند.

  

متس هوملس گفت:

کلن خوشحال است ولی ما نه؛ زیرا کلن از این بازی امتیاز گرفت، ولی ما در این بازی حسابی به سختی افتادیم. تیم ما پنج – شش موقعیت جدی داشت که به نظر من تعداد بسیار کمی است. خوشحالم که جشن داریم و برای حضور در یک فضای راحت و بی استرس مشتاقم، مخصوصا برای من فرصت خوبی است زیرا عضو جدیدی از تیم هستم.

 

یوشوا کیمیچ:

ما در نیمه اول خوب بودیم، بازی را تحت کنترل داشتیم و کلن به ندرت به نیمه زمین ما دسترسی داشت. اما بعد از آن افت کردیم و رشته کار از دستمان خارج شد، بازی‌مان سرعت لازم را نداشت و در نیمه دوم پرسینگ خوبی انجام ندادیم و آنطور که باید به حریف فشار نیاوردیم؛ حتی چیزی نمانده بود گل دوم را هم از حریف دریافت کنیم. به نظر من این مسئله که می‌گویند ایجاد تغییراتی در چینش همیشگی تیم علت این امتیاز از دست دادن بود درست نیست. طی سال گذشته هم بارها تغییراتی در ترکیب تیممان صورت گرفته بود ولی مشکلی برایمان پیش نیامد. با روحیه چندان خوبی در مراسم حاضر نخواهیم شد. وقتی در چمپیونزلیگ شکست بخوری و در بوندسلیگا هم نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاوری، طبعا نمی‌توانی روحیه خوبی داشته باشی. فردا به جشن می‌روم اما یک جایی در یک گوشه‌ای می‌نشینم.

 

کارل هاینس رومنیگه:

کم فکر می کنم ما سزاوار برد در این دیدار بودیم اما در پایان فقط یک امتیاز در خانه کسب نمودیم. ما 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را تاکنون کسب نموده ایم و جای هیچگونه شکایتی وجود نخواهد داشت.
      

پتر اشتوگر (سرمربی کلن):

کسب یک امتیاز در مونیخ اتفاق خوب و امیدوارکننده ای برای ماست. بین دو نیمه به شاگردانم گفتم که بهتر است شجاعانه تر بازی کنیم. البته که ما همیشه برای بایرن احترام قائل بوده‌ایم اما مقابل آنها باید راه باز کرد، درگیر شد و دست به خطر زد. نیمه دوم نیمه خیلی بهتری بود، ما هم در پاس کاری بهتر عمل کردیم و مسلما از این نتیجه خیلی راضی هستیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد