وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 1 - 1 کلن؛ نوار پیروزی باواریاییها در بوندسلیگا قطع شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امروز تیم های بایرن مونیخ و کلن در چارچوب هفته ششم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی و قطع روند پیروزی بایرن مونیخ در بوندسلیگا خاتمه یافت. 

 

پیش از شروع بازی، در آلیانتس آرنا مراسمی برای وداع با جشن اکتبر فست برگزار شد. بازی با سوت آقای زایبرت آغاز شد. این پنجاهمین بازی برنات برای بایرن مونیخ در بوندس لیگاست. در ابتدای بازی کومان حرکت خوبی در کناره زمین انجام داد اما بازیکنان کلن به خوبی جلوی او را گرفتند. کلن نیز با استفاده از ضد حملات گاهی اوقات خطرساز می شد اما ژابی آلونسو به خوبی ایستادگی کرد.

بایرن مونیخ در دقیقه 40 به گل رسید! آمار گلزنی کیمیش این روزها از بسیاری از مهاجمان بهتر شده است! نیمه اول با گل کیمیش با نتیجه 1-0 به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت. یکی دیگر از حواشی جالب توجه بازی، حضور آرنولد شوارتزنگر، بازیگر معروف هالیوود در آلیانتس آرنا بود.

با آغاز نیمه دوم، توماس مولر به جای آرین روبن به میدان آمد. در اوایل نیمه دوم توماس مولر فرصت مهمی برای گلزنی داشت اما ضربه او از بالای دروازه کلن به بیرون رفت. در دقیقه 55 مارتینز ضربه سری روانه دروازه حریف کرد اما ضربه او چاره ساز نشد و به تیر دروازه خورد. در دقیقه 64 تیم مهمان به گل رسید! آنتونی مودست، مهاجم فرانسوی کلن به شکلی زیبا و جالب دروازه مانوئل نویر را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

آنچلوتی دو تعویض انجام داد و ویدال و آلابا به جای سانچز و کومان به میدان آمدند. دقایقی بعد، تیمو هورن، دروازه بان کلن یک مهار عالیا نجام داد و مانع از گلزنی بایرن شد. پس از آن بایرن مونیخ چند حمله جدی دیگر انجام داد اما آن ها چندان خوش شانس نبودند زیرا در دقیقه 87 باز دیگر اوپ به تیر دروازه کلن خورد

. در دقایق پایانی کلن نیز یک فرصت مهم برای زدن گل پیروزی داشت اما این حمله راهی به دروازه نیافت. با بیرون رفتن ضربه آزاد آلابا، این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا کلنی ها همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد رضایی شنبه 10 مهر 1395 ساعت 21:25

این طور که معلومه آنجلتی میخواد با این همه ستاره به سبک سانت کله بازی کنه وای که بدبخت شدیم

شاهین شنبه 10 مهر 1395 ساعت 22:15

از اول فصل گفتم با کارلتو جایی نمیرسیم

rezaoli شنبه 10 مهر 1395 ساعت 22:30

فقط باید با یه ترکیب بازی کنه

و تعویض به معنی خسته بودن بازیکن یا تغییر در تاکتیک نه اینکه به ترکیب اصلی برگردیم

ترکیب چرخشی خوبه ولی فقط چند تغییر نه کل ترکیب تغییر کنه

نویر

بواتنگ هوملس لام آلابا

مارتینز آلکانترا روبن ریبری مولر

لواندوفسکی

شاهین شنبه 10 مهر 1395 ساعت 22:37

کارلتو فوقش بتونه لیگ رو بگیره.فک.نکنین دوس ندارم بایرن قهرمان بشه.من خودم بیشتر از همه تشنه قهرمانیم ولی کارلتو نمیتونه

جواد شنبه 10 مهر 1395 ساعت 22:44

میتونه فقط کمی صبر کنید
مطمئن باشید

parsa یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 00:19

هنوز هیچی نشده بایرنو از لیگه قهرمانان حذف شده میدونید؟بابا یکم صبر کنید.تو چند ساله اخیر هر تیمی که تو لیگه قهرمانان قهرمان شده تو اول فصل خیلی خوب نبوده.چون این تیما میرن به دنباله نقاطه ضعفشون میگردن بعد درستش میکنن.یکم صبر کنید باید یکی دو ماه بگذره تا آنچلوتی ترکیبه ثابت واسه بایرنو پیدا کنه.اگه بایرن تا 2 ماه دیگه اینجوری بود اونوقت بگین آنچلوتی نمیتونه.الان خیلی واسه تشخیص زوده.

شاهین یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 01:13

پارسا جان منم وقتی پپ اومد خوشحال بودم و میگفتم تیمو عالی جمع میکنه ولی روزای اخر روز شماری میکردم بره.انجلوتی مطمئنم 90درصدتون اخرش دوسال دیگه دربارش حرف منو میگین.بایرن مربی المانی باید داشته باشه.مقل توخل.مثل کلوپ .مثل سرمربی وولفسبورگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد