وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل با کیمیش: سیستم چرخشی مناسب بایرن است؛ می خواهیم اتلتیکو را ببریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جاشوا کیمیش در مصاحبه ای با سایت Dfb شرکت نمود.  

جاشوا کیمیش شروعی فوق العاده در این فصل داشته است و توانسته 4 گل در تمامی رقابتهای این فصل به ثمر برساند، حتی او در دیدار برابر هامبورگ در هفته پنجم بوندسلیگا توانست تک گل 3 امتیازی باواریایی ها را به ثمر برساند. کیمیش در مصاحبه با Dfb  در مورد موضوعات مختلفی صحبت نمود.

 

آقای کیمیش در بازی برابر هامبورگ زندگی برای بایرن دشوار شد، و شما و سایر بازیکنان برای پیروزی به زحمت زیادی افتادید؟

” من خوش شانس بودم که یک گل در لحظات انتهایی به ثمر رساندم. من فکر می کنم باید زودتربه گل می رسیدیم، با اینکه هامبورگ در نیمه اول تیم برتر بود اما ما در نیمه دوم بهتر شدیم و موقعیت ایجاد کردیم و در نهایت به گل رسیدیم.
 “

در مورد حرکت ریبری از کنار و ارسال توپ در صحنه گل؟

” من قبل از رسیدن توپ با خود گفتم" دیگر این یکی را نباید از دست دهیم" توپ بسیار سریع بود و من فقط پای خود را مقابل ان قرار دادم و خوشبختانه ان وارد دروازه شد.
 “

این یک کیفیت ویژه از بایرن است که در مسابقات نزدیک پیروز می شود؟

” شما باید پای خود را از گاز تا آخرین لحظه بر ندارید، این کیفیت . باوری است که بازیکنان در این باشگاه همواره نشان داده اند.
 “


شما بعد از گلزنی برابر نروژ توانسته اید 3 گل برای بایرن مونیخ نیز به ثمر برسانید، آیا شما در کنار لواندوفسکی بهترین گلزن بایرن هستید؟!

” یک گلزن واقعی در طول هفته ها این کار را می کند در حالی که من فقط دو یا سه هفته است که گلزنی کرده ام.
 “

روز چهارشنبه برابر اتلتیکو مادرید قرار خواهید گرفت، آیا عملکردی مشابه نیمه اول برابر هامبورگ در این دیدار کافی خواهد بود؟

” ما قطعا باید بهترباشیم، مخصوصا از نیمه اول برابر هامبورگ. همه ما می دانیم که چه چیزی در انجا انتظار ما را می کشد و باید خود را بهبورد بخشیم.
 “

آیا می توانید انتقام حذف سال گذشته را از انها بگیرید؟

” من از انتقام صحبت نمی کنم، قطعا می خواهیم در این دیدار پیروز شویم، سال گذشته در دور حذفی با آنها روبه رو شدیم و اکنون باید در دومین بازی دور گروهی مقابل انها قرار بگیریم پس اینها با هم متفاوت هستند.
 “


نظرتان در مورد سیستم چرخشی کارلو آنچلوتی چیست؟

” بازیکنان با کیفیت زیادی در تیم وجود دارند وکیفیت بازیکنان در تیم با هم زیاد نیست، این چیز خوبی است که ما قادر به ایجاد تغییرات زیادی در ترکیب هستیم و در هر بازی می توانیم به برخی بازیکنان استراحت دهیم. بدیهی است که شما می خواهید بازی کنید، آن هم در بازی های مهم، به من نیز در این فصل فرصت داده شده است و وقتی این فرصت به من در زمین داده می شود می خواهم همه جوره از ان استفاده نمایم.
 “

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد