وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر هامبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امروز در هفته پنجم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال هامبورگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.    

 

کارلو آنچلوتی:

بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و به خصوص در نیمه اول کار سختی داشتیم. هامبورگ با کیفیت و شدت بالایی بازی می کرد. پاس تیاگو در اواخر بازی فوق العاده بود و این یکی از کیفیت های عالی اوست.

 

فیلیپ لام:

همه دیدند که تیم ما فقط برد می‌خواهد و بس. امروز خیلی انتظار کشیدیم و زمان زیادی طول کشید تا گل برتری را وارد دروازه حریف کردیم. ما روی نیمکت هم نیروهای باکیفیت زیادی داریم که می‌توانیم آن ها را به کار بگیریم.
   

یوشوا کیمیچ:

در نیمه اول خوب نبودیم. ذهنیت خوبی در نیمه اول نداشتیم و فرصت های زیادی خلق نکردیم.  در نیمه دوم سه و یا چهار فرصت مسلم گلزنی داشتیم که بالاخره دروازه شادی را یافتیم.
  

متس هوملس:

هامبورگ به شکلی بد و خشن می جنگید. ما کمی بی دقت و کند بودیم و کمی کارمان سخت شد اما پاس تیاگو به ریبری نقطه زیبای بازی بود.

 

برونو لابادیا (سرمربی هامبورگ):

ما به لحاظ فنی و جنگندگی عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم، نمی‌خواستیم مثل خرگوش در مقابل مار خودمان را پنهان کنیم؛ این را همه دیدند. ما می‌خواستیم پا به پای حریف مبارزه کنیم و در نیمه نخست هم دو موقعیت خوب به دست آوردیم. در مجموع می‌توانم بگویم در مقابل بهترین تیم جهان آبروداری کردیم. شاگردانم بیش از حد ناراحتند گر چه کارشان را عالی انجام دادند.

نظرات 2 + ارسال نظر
Yano یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 13:00

روبنو

Ireland یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 19:39

خوب شد بردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد