وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس هلمر: روبن و ریبری مثل مسی هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس هلمر مدافع سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در رابطه با دو ستاره بایرن یعنی روبن و ریبری صحبت کرده است. 

 

توماس هلمر که 51 سال سن دارد در بین سال های 1992 تا 1999 برای بایرن مونیخ به میدان رفت و عناوین متعددی را کسب کرد. او 68 بار نیز برای مانشافت به میدان رفته است.

به گزارش fourfourtwo، زوج هماهنگ و مخوف روبن و ریبری معروف به روبری مدت هاست که به دلیل مصدومیت شکل نمی گیرد. هلمر در رابطه با این دو بازیکن در مصاحبه ای با tz گفت:

“وقتی این 2 بازیکن را بایرن در اختیار  ندارد، شرایط سخت و دردناک است. آنها مهارت فردی فوق العاده ای دارند که می توانند به تنهایی نتیجه بازی را رقم بزنند. اگر بایرن 3 گانه را  بخواهد، به کمک این 2 بازیکن احتیاج خواهد داشت. مردم نباید شرایط تیم های دیگر را فراموش کنند چراکه هم اکنون بارسلونای بدون مسی ترس را از حریفان دور می کند و آنها را به فکر کسب امتیاز مقابل بارسلونا می اندازد. روبن و ریبری نیز مثل مسی هستند. این دو بازیکن شهرت و نام بزرگی دارند که باعث می شود ترس و وحشت به سراغ حریفان بیاید، به خصوص موقعی که در کنار یکدیگر هستند و نمی شود آنها را در طول بازی آرام نگه داشت.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 00:08

احسنت به هر دوشون.زنده باد روبری

بهمن یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 01:01

مسی چ خریه در برابر این دوتا بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد