وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: سطح بوندسلیگا بسیار بالاست؛ روبن و بواتنگ نیمکت نشین خواهند بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارلو آنچلوتی در مصاحبه پیش از بازی برابر هامبورگ شرکت نمود. 

 

کارلو انچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هامبورگ شرکت نمود. به گزارش Sport1 کارلتو در این مصاحبه در ابتدا در مورد وضعیت نامساعد برونو لابادیا در هامبورگ گفت:

” من او را ملاقات کردم و می دانم بازیکن فوق العاده ای بوده است، می دانم که کار مربیگری چقدر دشوار است، بهترین ها را برای او آرزو می کنم، من همیشه در کنار مربیان هستم( از آنها حمایت می کنم).
 “

وضعیت چمن مونیخ؟

” البته ما امیدواریم بر روی چمنی کامل و مناسب بازی کنیم، ممکن است این موضوع طول بکشد. اما شاید ما بر روی چمن زیبای هامبورگ با مشکلات بیشتری مواجه شویم.
 “

در مورد سطح بوندسلیگا؟

” سطح بوندسلیگا بسیار بالاست. سرعت و شدت بازی و ریتم خوب، حتی تیمی همانند اینگولشتات ما را از لحاظ تاکتیکی دچار مشکل کرد.
 “

چه تیمی از همه بیشتر شما را تحت تاثیر قرار داده است( رقیب بایرن است)؟

” دورتموند همیشه یک تیم قوی بوده است. کلن هم بسیار خوب بازی می کند اما دورتموند یک رقیب بزرگتر است.
 “

اهمیت سیستم چرخشی؟

” سیستم چرخشی از دو جنبه مهم است یکی فیزیکی و دیگری ذهنی، من می خواهم بازیکنانم باانگیزه باشند.
 “

در مورد وضعیت روبن و ترکیب تیم؟

” من با او صحبت کردم و او بازی را می تواند از روی نیمکت شروع کند و در نیمه دوم به بازی بیاید. بواتنگ نیز بازی را از روی نیمکت اغاز خواهد کرد. هوملس و لواندوفسکی در ترکیب اصلی هستند و کیمیش، سانچز و کومان پس از استراحت در بازی برابر هرتا در این بازی، حضور خواهند داشت.
 “

به بازی برابر اتلتیک فکر می کنید؟

” نه، در حال حاضر فقط تمرکز برای بازی برابر هامبورگ است.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد