وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: تمدید قرارداد؟ همه کارها به آرامش نیاز دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی عجله ای برای تمدید قراردادش با بایرن مونیخ ندارد. 

 

رئال مادرید مدت هاست که روبرت لواندوفسکی را زیر نظر دارد اما بایرن مونیخ حاضر نیست تا مهاجم ارزشمند خود را به راحتی از دست دهد و مونیخی ها قصد دارند تا قرارداد لواندوفسکی را به زودی تمدید کنند. به نقل از FFT این مهاجم لهستانی پس از بازی برابر هرتابرلین درباره احتمال تمدید قراردادش گفت:

“من همیشه گفته ام، به زودی راه حلی مناسب خواهیم یافت. هم اکنون احساس خوبی دارم و قرارداد طولانی مدتی با بایرن دارم. این مسئله برای من موضوعی بسیار جدی نیست. ما مجبور نیستیم تا تمدید قرارداد را در یک یا دو هفته انجام دهیم. برای تمام مسائل به آرامش نیاز دارید تا بهترین تصمیم ها را بگیرید. هم اکنون فصل در جریان است و تمدید قرارداد خیلی آسان نیست زیرا ما هر سه روز یک بار بازی داریم و ممکن است این مسئله کمی طول بکشد زیرا من روی تمرینات و مسابقات تمرکز کرده ام.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 13:52

نمیخام بگم لوا بده
نه لوا عالیه ولی خب این فصل انگار از روی شکم سیری توپ هارو میزنه
موقعیت های صد درصدی هایی ک خراب کرده بیشتر از تعداد گلهاش بوده
خداکنه یکم دقتش رو بیشتر کنه

محمد مشهد پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 21:11

الآن لوا باید با اختلاف زیاد بهترین گلزن بوندسلیگا بود ولی فقط 5 تا گل زده که به نظرم کم زده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد