وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: این بهترین نمایش ما تا این جای فصل بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ برابر هرتا برلین به پیروزی مهمی دست یافت. 

 

بایرن مونیخ موفق شد تا در یک بازی بازی برتر، هرتابرلین را ۳-۰ مغلوب کند. به نقل از وب سایت رسمی بایرن مونیخ، کارلو آنچلوتی پس از بازی به خبرنگاران گفت:

“من خوشحالم زیرا از ابتدا بسیار خوب، با کیفیت و با جنگندگی بازی کردیم. این بهترین بازی فصل ما تا بدین جا بود. آرین روبن و ژروم بواتنگ نیز بازگشته اند و همه چیز خوب است.
 
 

آرین روبن نیز که گلی مهم در این بازی به ثمر رساند درباره بازی گفت:

“ زمانی که به بازی آمدم، بسیار خوشحال بودم. این لحظه ای بسیار زیبا برای من بود. من تمام تلاشم را در زمین اتجام دادم. غیر قابل توصیف است. من بسیار بسیار خوشحالم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد