وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنچلوتی: بایرن مونیخ یعنی خانواده من؛ دوست دارم بیش از 2 سال در مونیخ بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ علاقمند است برای مدتی طولانی مسئول فنی باواریایی‌ها باقی بماند. 

 

کارلو آنچلوتی روز گذشته در مراسم رونمایی از کتاب سرگذشت خود اظهارداشت:خیلی دوست دارم برای مدتی بیش از 2 سال در مونیخ بمانم.

او که با مونیخی‌ها قراردادی 3 ساله دارد، افزود:باشگاه‌های وجود دارند که حس کارفرمایی به آدم دست می‌دهد. اما در کنار آن،‌یکسری باشگاه هم هستند که شما حس می‌کنید مثل یک خانواده هستند.اینجا در مونیخ واقعا حس می‌کنم در خانواده‌ام هستم. 
وی بخش زیادی از صحبت‌های خود را به زبان انگلیسی بیان کرد. مربی 57 ساله اظهارداشت:آلمانی‌ام هنوز خوب نیست و زبانی بسیار پیچیده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد