وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آخرین وضعیت آمادگی بازیکنان بایرن مونیخ؛ بازگشت روبن و مولر به تمرینات گروهی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر و آرین روبن به تمرین با سایر بازیکنان پرداخته اند، ضمن اینکه فیلیپ لام و داوید آلابا همچنان دچار مشکل هستند. 

 

با وجود مصدومیت و عدم آمادگی تعدادی از بازیکنان، اخبار خوبی مونیخ به گوش می رسد.

به گزارش Sport1 تعدادی از بازیکنان بایرن مونیخ که طی روزهای گذشته به آمادگی کامل نرسیده بودند و یا با بیماری و مصدومیت دست و پنجه نرم می کردند، به بازگشت به میادین امیدوار خوهند بود.

توماس مولر که بیماری گوارشی مبتلا شده بود، بهبود یافته و به تمرینات گروهی ملحق شده است. از طرفی فیلیپ لام و داوید آلابا که مشکلی مشابه مولر داشتند، هنوز به آمادگی کامل نرسیده اند و همچنان به زمان نیاز دارند.

در عین حال آرین روبن نیز به بازگشت به میادین در بازی روز چهار شنبه مقابل هرتابرلین امیدوار است، چرا که او با موفقیت تمرینات خود را پشت سر گذاشته است.

ژروم بواتنگ که در رقابت های یورو 2016 آسیب دیده بود، روز شنبه به مدت 7 دقیقه مقابل اینگول اشتات به میدان رفت. احتمال حضور بواتنگ در ترکیب اولیه مقابل هرتابرلین بالاست، ضمن اینکه خود او در گفتگو با fcb.tv گفته است، که هنوز آمادگی 90 دقیقه بازی را ندارد.

متس هوملس، که در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود و گفته می شد مشکل او چندان جدی نیست، هنوز به شرایط ایده آل خود نرسیده است و احتمالا مقابل هرتابرلین غایب خواهد بود.

و در نهایت، داگلاس کوستا که در بازی مقابل اینگول اشتات از ناحیه عضله ران دچار کشیدگی شده، قطعا بازی پیش روی بایرن مونیخ مقابل پایتخت نشینان را از دست خواهد داد، ضمن اینکه باشگاه بایرن مونیخ هنوز زمان دقیقی را برای بازگشت او به میادین ذکر نکرده است.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بهروز دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 23:28

عشق است و روبن

علی ویولا سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 01:15 http://www.fiorentina-viola.blogfa.com

با سلام
با تشکر از وبلاگ زیباتون
اگر حاضر به تبادل لینک هستید من رو با اسم بزرگترین وبلاگ هواداران فیورنتینا لینک کنید
من ر هم خبر کنید تا شما رو لینک کنم
با آرزوی موفقیت برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد