وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری با پشت سر گذاشتن آندرئاس مولر، بهترین پاسور تاریخ بوندسلیگا شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری توانست گرد مولر و آندرئاس مولر را از حیث تعداد پاس گل پشت سر بگذارد. 

 

ستاره باتجربه فرانسوی بایرن مونیخ، آمار فوق العاده ای را از خوب بر جای گذاشته است.

به گزارش tz، فرانک ریبری که در هر سه گل تیمش در جریان دیدار بایرن مونیخ و اینگول اشتات سهیم بود، به رکورد فوق العاده ای دست یافته است. وی با دادن سه پاس گل در این هفته بوندس لیگا، تعداد کل پاس گلهای خود در بوندس لیگا را به عدد 109 رساند و به بهترین پاسور کل ادوار بوندس لیگا تبدیل شد.

پیش از این دیدار تنها یک بازیکن در تمام ادوار بوندس لیگا از این حیث آمار بهتری از وینگر فرانسوی داشت. آندرئاس مولر - قهرمان جهان در سال 1990، و بازیکن سابق تیم های بروسیا دورتموند، شالکه و آینتراخت فرانکفورت- در 428 بازی برای تیم های بوندس لیگا، سازنده 107 گل بود و با  ثبت این آمار، پیش از دیدار روز شنبه بایرن مونیخ مقابل اینگول اشتات بهترین پاسور تاریخ بوندس لیگا محسوب می شد.

آمار 109 پاس گل فرانک ریبری همچنین از آن جهت حائز همیت است، که وی برای رسیدن به این رکورد، تنها به 209 بازی برای بایرن مونیخ نیاز داشته است. با توجه به اینکه ریبری احتمالا فصل آینده را نیز در مونیخ خواهد گذراند، این آمار دست نیافتنی تر نیز خواهد شد.

لازم به ذکر است که پس از فرانک ریبری و آندرئاس مولر، گرد مولر با 106 پاس گل سومین پاسور تاریخ بوندس لیگا به شمار می رود.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
hosein002 سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 01:23

عشقی به مولا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد