وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: حق پخش تلویزیونی لیگ انگلیس تهدیدی جدی برای بزرگان اروپاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر بایرن مونیخ می گوید که اصلاحات جدید لیگ قهرمانان کاملا مناسب بوده است. 

 

کارل هاینتس رومنیگه، مدافع سرسخت تغییرات جدید لیگ قهرمانان اروپاست. او که اخیرا به دفاع از قوانین اصلاح شده پرداخته بود، دلایل جدیدی برای اصلاحات جدید آورد. به نقل از ESPN رومنیگه در این خصوص گفت:

“چه اتفاقی خواهد افتاد اگر باشگاه های بزرگ تنها به دنبال پول بروند؟ لیگ قهرمانان در این صورت از بین خواهد رفت. همه ما می دانیم که قدرت اقتصادی لیگ انگلیس تهدیدی جدی برای ما و سایر قدرت های اروپاست. حق پخش تلویزیونی ۳.۳ میلیارد یورویی، همه ما را شکست خواهد داد. همچنین باشگاه های انگلیسی کاملا بر نقل و انتقالات تاثیر دارند. از رئال مادرید گرفته تا سن پائولی در بوندس لیگا ۲. دستمزد ها مشکل جدی تری است. باشگاه های انگلیسی می توانند به هر بازیکنی پیشنهاد دهند، حتی اگر آن بازیکن ۴ سال با تیمش قرارداد داشته باشد. 
روبرت لواندوفسکی، مهاجم ارزشمند بایرن مونیخ که همواره به رئال مادرید مرتبط می شود، یکی از نگرانی های بایرن مونیخی هاست. رومنیگه در ابن باره گفت:

“ پول حاصل از لیگ قهرمانان با فرمت جدید به ما کمک می کند تا بتوانیم علاوه بر بازیکنان آلمانی، بازیکنان خارجی خود را با پیشنهاداتی جدید، حفظ کنیم.  
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد